مبین نعمت‌اللهی

E3 2021: خبری از نمایش بازی Prince of Persia: The Sands of Time نخواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 20 خرداد 1400 بدون دیدگاه
503 بازدید

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که طرفداران انتظار نمایش چه عناوینی را در کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft Forward در‌ چارچوب نمایشگاه E3 2021 را داشته باشند و حال، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ فرنچایز «شاهزاده ایرانی» تحت‌عنوان The Sands of Time جایی در برنامه‌های امسال ندارد.

نسخه‌ی بازسازی‌شده بازی Prince of Persia: The Sands of Time در سپتامبر سال 2020 میلادی معرفی شد، جایی که بعد از گذشت مدتی از معارفه‌ی بازی، تاریخ انتشار آن به ماه ژانویه‌ سال بعد، سپس ماه مارچ و بعد از آن تاریخی نامعلومی تا به امروز تغییر پیدا کرد. شرکت Ubisoft در بیانیه‌ای که از طریق حساب کاربری سری‌باری‌های Prince of Persia در توئیتر به انتشار رسانده، اعلام کرده است که اکنون زمان مناسبی برای انتشار جزئیات بیشتر نیست و عنوان The Sands of Time Remake جایی در برنامه‌های کنفرانس Ubisoft Forward، رویدادی که کمتر از 3 روز دیگر برگزار می‌شود، نخواهد داشت.

بنا بر اعلام رسمی یوبی‌سافت، نمایش گیم‌پلی بازی Far Cry 6، اخباری جدید از عنوان Riders Republics و جزئیاتی تازه از محتویات درحال‌توسعه‌ی دو عنوان Assassin’s Creed Valhalla و Rainbow Six Siege در دستور کار است. این درحالی‌ست که بنا بر گفته‌های مدیرعامل یوبی‌سافت آقای Yves Guillemot عنوان نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های Rainbow Six به منظور تسهیل در روند بازاریابی بعد از به اتمام رسیدن قرنطینه‌ی جهانی به واسطه‌ی همه‌گیری ویروس Covid-19، از Quarantine به Extraction تغییر پیدا کرده است.

نسخه‌ی بازسازی‌شده بازی شاهزاده پارسی: شن‌های زمان قرار است بر روی رایانه‌های‌ شخصی، پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان عرضه شود، عنوانی که هم‌اکنون توسط استودیو‌های Pune و Mumbai یوبی‌سافت درحال‌توسعه است. هرچند که تا به الان تاریخ دقیقی از انتشار بازی اعلام نشده، اما اکثر بازی‌های شرکت یوبی‌سافت برای انتشار تا قبل از ماه آپریل سال 2022 میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

رویداد Ubisoft Forward در تاریخ 12 ژوئن، ساعت 8 شب به وقت بریتانیا و 11:30 شب به وقت ایران برگزار می‌شود و شما می‌توانید تازه‌ترین اخبار مربوطه از این رویداد را در کانال رسمی یوبی‌سافت در یوتیوب دنبال کنید.

منبع:‌ VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.