دانلود بازی Carto برای PC
دانلود بازی Carto برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Carto برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,542 بازدید

دانلود بازی Carto برای کامپیوتر

معمولاً بازی‌های ویدیویی گزینه‌ی تغییر دنیا و شکل و قیافه آن را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و بیشتر یک تجربه‌ی خطی را در دنیایی از پیش تعیین‌شده دنبال می‌کنیم. استودیو Sunhead Games اما برعکس دیگر تولیدکننده‌های بازی، هسته اصلی گیم پلی بازی Carto را بر اساس تغییر دنیای بازی قرار داده است. کارتو یک اثر معمایی و ماجراجویانه است که داستان بسیار عمیقی دارد ورگه‌هایی از بازی‌های نقش‌آفرینی هم داخل آن دیده می‌شود. شرکت Humble Games با انتشار بازی، دنبال روش و اقبال عموم می‌گردد و نتایج هم نشان داده که این بازی به هدف اصلی و سرگرم کردن مخاطبان بازی‌های ویدیویی رسیده است.

بازی Carto در مورد شخصیت دوست‌داشتنی است که به دنبال برگشت به آغوش گرم خانواده‌اش است. کارتو به‌تازگی در طوفان شدیدی از مادربزرگش جداشده و حالا راهی برای برگشت به خانه می‌گردد. او باید از قدرت‌های ویژه‌اش استفاده کند تا مشکلات پیش رو و پازل‌هایی که ظاهر می‌شوند را حل کند. مهم‌ترین ویژگی بازی، تغییر نقشه توسط اقداماتی است که کارتو انجام می‌دهد. ظاهر مراحل توسط کارهایی که انجام می‌دهید تفاوت زیادی پیدا خواهد کرد و لحظات جالبی از داستان و مسیرهای جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد. شما همراه شخصیت اصلی بازی، مناطق مختلفی را خواهید گشت و با فرهنگ آن‌ها آشنا خواهید شد. در طول این مسیر، دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و ماجراجویی را با دستان خود شکل خواهید داد.

مهم‌ترین بخش بازی Carto، معماهایی است که داستان بازی را پیش می‌برند. لازم است سرنخ‌ها و آیتم‌هایی که روی نقشه پیدا می‌کنید را کنار هم بگذارید و سپس تغییر ایجادشده در دنیای اطراف را مشاهده کنید. طبیعت بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و از بودن داخل آن لذت خواهید برد. این بازی به دور کردن استرس از زندگی شما کمک می‌کند و اجازه‌ی جستجو در دنیای زیبا بدون هیچ‌گونه تنش و استرس را می‌دهد. شخصیت‌های بازی کاملاً پویا و بامزه طراحی‌شده‌اند و حس خوبی به شما منتقل خواهند کرد. منتقدان همگی به حالت استرس زدایی بازی اشاره‌کرده‌اند و خلاقت استودیو در زمینه‌ی ایجاد معمایی‌هایی کاملاً نوین را پسندیده‌اند. مخاطبان بازی هم امتیازهای خوبی به بازی داده‌اند. اگر به این سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم The Outer Worlds و GreedFall را دانلود کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Carto با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel or AMD Dual Core at 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD 5670
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Carto is a charming adventure game wrapped around a unique, world-altering puzzle mechanic. Use this power to explore mysterious lands, help a quirky cast of characters, and guide Carto on her journey back to her family. Separated from her Granny during a storm, young Carto must use her innate cartography powers to map and manipulate the world around her on her quest to be reunited. As she discovers new “pieces” of the game map, players can rearrange them to shape the levels themselves – unlocking new paths, puzzles, and story moments.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.