دانلود بازی Monster Bash برای PC
دانلود بازی Monster Bash برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monster Bash برای PC

پارسی گیم 19 دی 1400 بدون دیدگاه
3,200 بازدید

دانلود بازی Monster Bash برای کامپیوتر

پلتفرمرها از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. این بازی‌ها علاوه بر تنوع بالایی که دارند، گیم پلی ضدونقیضی را به خورد بازیکنان می‌دهند، به این معنا که یادگیری مکانیک‌ها و اصول گیم پلی ساده است اما برای ماهر شدن، زمان زیادی باید صرف شود و بازی دائم بازیکن را به چالش می‌کشاند. همین موضوع است که ساخت پلتفرمرها را برای سازندگان ساده‌تر کرده و طرفداران زیادی نیز دارد. بازی Monster Bash HD از استودیو Emberheart Games عنوانی جذاب در همین سبک بوده که ماجراجویی‌هایی به سرزمین هیولاها و ارواح را برای شما فراهم کرده است.

این بازی که در اصل نسخه بازسازی‌شده عنوانی قدیمی است، یکی از چالش‌برانگیزترین عناوین دهه 90 در صنعت سرگرمی‌های دیجیتال محسوب می‌شده و حال با کیفیتی بالا و HD در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما در نقش کاراکتری به اسم Johnny Dash باید وارد سرزمین ترسناک Count Chuck شده و سگ خودتان و سایر حیوانات خانگی که دزدیده شده‌اند را نجات دهید. آیا می‌توانید تمامی آن‌ها را نجات داده و به این کابوس پایان دهید؟

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک پلتفرمر دوبعدی بوده و شما باید با پریدن، دویدن، جاخالی دادن و عبور از موانع مسیر خود را پیدا کنید. علاوه بر این مقابله با دشمنان متعددی که به سمت شما روانه می‌شوند بخش دیگری از گیم پلی جذاب بازی است. نسخه بازسازی شده، تغییراتی در گرافیک آن داده تا تصاویر دوبعدی و پیکسلی آن را با کیفیتی بالا به خورد شما دهد. علاوه بر این چالش‌های جدیدی در کنار درجه سختی بالاتر اضافه شده تا اگر می‌خواهید مهارت خود را به سایرین نشان دهید، این بازی را در سخت‌ترین حالت تجربه کرده و تمامی چالش‌ها و رازهای مخفی‌اش را نیز کامل کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Skul: The Hero Slayer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Bash با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core Due 2
Memory: 2 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Monster Bash is full of scary action and haunting puzzles. No previous Apogee game has featured so much animation. Johnny can climb, crawl, shoot his multi-directional slingshot, fly a broom, and much, much more. His super-charged slingshot can shoot rocks, rockets, fireballs, and other surprises. There also more enemy creatures and monsters than ever seen in an Apogee game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.