دانلود بازی Ganryu 2 برای PC
دانلود بازی Ganryu 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ganryu 2 برای PC

پارسی گیم 9 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
3,400 بازدید

دانلود بازی Ganryu 2 برای کامپیوتر

بازی‌های آرکید و هک اند اسلش از اولین عناوین صنعت گیم بودند که در سطح جهانی موفق به کسب شهرت شدند. این بازی‌ها شما را در نقش قهرمانانی قرار داده که باید با نابود کردن گروه عظیمی از دشمنان، به پایان مرحله برسند. در دوران کلاسیک آرکید، یک بازی تحت عنوان Ganryu موفق شده بود تا سروصدای زیادی در بین گیمرها به پا کند. حال که سال‌ها از انتشار این بازی گذشته، بازی سازانی که حق مالکیت این نام را در دست دارند، تصمیم به ساخت عنوان جدیدی در فرنچایز Ganryu گرفته‌اند. این محصول که Ganryu 2 نام دارد در ژانر هک اند اسلش و آرکید توسط استودیوی Storybird Studio ساخته شده است.

همانند نسخه قبلی‌اش، Ganryu 2 یک هک اند اسلش کلاسیک و چالش برانگیز با المان‌های پلتفرمینگ در دوران فئودال ژاپن است. شباهت زیادی بین این بازی و فرنچایز Shinobi از نظر ظاهر و گیم پلی وجود دارد. حتی می‌توان مقداری Ninja Gaiden نیز بر روی آن ریخته تا شاهد یک محصول تازه و سرگرم کننده در ژانر هک اند اسلش دوبعدی باشیم. تمام اسلحه‌های کلاسیک یک نینجای شینوبی مانند چاقوهای پرتابی، دارت‌های سمی، شمشیرهای برنده و… در Ganryu 2 وجود دارد تا گیمر خود را در جایگاه یک نینجای افسانه‌ای قرار دهد. سیستم نرم و سرعتی پلتفرمینگ نیز به چالش‌ها و جذابیت بازی افزوده است.

از نظر گرافیکی، Ganryu 2 یکی از زیباترین بازی‌های پیکسلی و 8 بیتی چند سال اخیر است. این بازی به حدی چشم نواز بوده که امکان اشتباه گرفتنش با یک بازی کلاسیک و قدیمی وجود دارد. پس‌زمینه‌های بازی پر از جزئیات زیبا بوده و طراحی شخصیت‌ها نیز بسیار دقیق کار شده است. مراحل Ganryu 2 به شکل بسیار هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند و درجه سختی بالای بازی نیز شما را تا مدت‌ها درگیر خود خواهد کرد. Ganryu 2 یکی از بهترین ادای احترام‌ها به بازی‌های آرکید کلاسیک است که برای گیمرهای قدیمی و حتی جدید جذابیت زیادی دارد. پس این محصول بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Ganryu 2 عنوانی در سبک هک اند اسلش و آرکید است. این بازی دنباله‌ای برای یک عنوان آرکید کلاسیک بوده و از نظر ظاهری و گیم پلی، هیچ چیزی از بازی‌های هم سبکش کم ندارد. اگر از طرف‌داران بازی‌های 8 بیتی و قدیمی هستید که درجه سختی بالایی داشته باشند، به شدت توصیه می‌کنیم که همین حالا دست به دانلود بازی زیبای Ganryu 2 بزنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Soulcalibur VI Deluxe Edition و My Hero Ones Justice 2 Deluxe Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ganryu 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: i3 or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GTX 660 or better
DirectX: Version 10
Storage: 530 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After his victory against Kojiro, Musashi decided to meditate and try his hand at art, in the north of Japan, in the province of Hokkaido. During one of his meditations, a spirit contacted him : “Miyamoto Musashi, our fight is not over, I am waiting for you to finish our fight once and for all! All of Japan will pay for your insult! I’m waiting for you Miyamoto Musashi!”
There is no doubt for Musashi that the voice was the Sasaki Kojirō’s one. His body was defeated, but his spirit remains, and his intentions were destructive. Miyamoto Musashi then understood that he would have to travel across Japan from north to south and go to the island of Ganryû-jima, where he firstly defeated Sasaki Kojirō, to fight again and liberate the spirit of Kojiro forever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.