دانلود بازی Visage برای PC
دانلود بازی Visage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Visage برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1399 16 دیدگاه
36,611 بازدید

دانلود بازی Visage برای کامپیوتر

ترس مهم‌ترین مکانیسم انسان برای بقاست و اگر ترسی وجود نداشت، مطمئناً ما هیچ‌گاه از خطرات جان سالم به درنمی‌بردیم. صنعت سرگرمی مدت‌هاست از ترس به‌منظور خلق آثار سرگرم‌کننده استفاده کرده و توانسته عناوین معروف و محبوبی را راهی بازار کند. استودیو SadSquare Studio به‌تازگی بازی Visage که یک اثر ترسناک اول‌شخص است را راهی بازار شلوغ بازی‌های رایانه‌ای کرده و توانسته نظر مخاطبان را هم جلب کند. این بازی کی اثر ترسناک اول‌شخص در مورد گردش و جستجو داخل یک عمارت قدیمی و ترسناک است که فضای تاریک و وحشتناکی دارد. با گشتن داخل این عمارت، ترس و وحشت را با پوست و خون خواهید چشید و یک تجربه‌ی بی‌نظیر در ژانر ترس و وحشت دریافت خواهید کرد.

عمارت اصلی بازی Visage گذشته عجیب‌وغریبی داشته و خانواده‌های مختلفی به وحشتناک‌ترین شکل ممکن به قتل رسیده‌اند و گزارش‌های زیادی در مورد دیوانه شدن افراد و خودکشی های بی‌دلیل گزارش‌شده که باعث ترس همگان شده است. شما قرار است داخل این عمارت شوید و تمامی اتفاقات رخ‌داده را با چشمان خود ببینید و آن‌ها را حس کنید. چنین اتفاقات ترسناکی، رگه‌هایی از وحشت را درون شما برمی‌انگیزد که هدف اصلی استودیو را عملی می‌کند. به‌زودی می‌فهمید که چه کسی دلیل کشتار انجام‌شده داخل این عمارت است و پرده از راز ماجرا کنار خواهد رفت. اعضای خانواده‌هایی که داخل عمارت کشته‌شده‌اند، هنوز به شکل ارواح خبیث و سرگردان داخل خانه هستند و هر آن می‌خواهند به شما حمله کنند. جلوی حمله آن‌ها بایستید و کنترل این خانه قدیمی را از دست آن‌ها بگیرید.

گیم پلی بازی بیشتر روی چرخیدن داخل محیط و پیدا کردن سرنخ‌ها و آیتم‌های مختلفی که می‌توانند به پیشبرد داستان و پرده برداشتن از راز اصلی کمک کنند تمرکز کرده است. تمام تلاش شما باید در جهت جلوگیری از بالا رفتن میزان ترس باشد و درصورتی‌که ترس از حد مشخص عبور کند، شانسی برا زنده ماندن نخواهید داشت. زنده ماندن در بازی Visage کار چندان آسانی نیست و شما باید راه‌های مختلفی برای انجام این کار پیدا کنید و تمام تلاش خود را برای دور ماندن از ارواح انجام دهید. بازی ازنظر جلوه‌های بصری بسیار خوب طراحی‌شده و سطح کیفیت بافت‌ها بسیار مناسب است. ازنظر موسیقایی هم حس ترس به بهترین شیوه ارائه می‌شود و از این نظر هیچ‌گونه ضعفی را شاهد نیستیم. منتقدان و مخاطبان بازی هم نمرات خوبی به Visage اعطا کرده‌اند و به‌طور کل یک اثر ترسناک روان‌شناختی جذاب پیش روی شماست. در این سبک بازی‌های  The Dark Pictures Little Hope و Amnesia Rebirth را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Visage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon HD 8570
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5- 8400 or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Visage is a first-person psychological horror game.
Explore a mysterious ever-changing house in a slow-paced, atmospheric world that combines both uncannily comforting and horrifyingly realistic environments, and enjoy a genuinely terrifying experience. The game is set inside a huge house in which terrible things have happened. You’ll wander through the gloomy corridors, explore every dead room, and get lost in endless mazes, your head filling with memories of the dead families that once lived in this very home. This twisted environment, void of any life other than yours, takes you to places you couldn’t even bear imagining.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.6 از میانگین رای 24 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    سلام من نسخه فیت گیرل را دانلود کردم میخوام استخراج کنم پارت 6 خطا میده حذف کردم دوباره دانلود کردم باز خطا با یک برنامه دیگه خواستم استخراج کنم دوباره پارت 6 خطا میداد الان چیکار کنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه