دانلود بازی Rugby Champions برای PC
دانلود بازی Rugby Champions برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rugby Champions برای PC

پارسی گیم 24 شهریور 1398 بدون دیدگاه
3,594 بازدید

دانلود بازی Rugby Champions برای کامپیوتر

ورزش‌های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که بعضی از آن‌ها برای ما ایرانی‌ها گمنام هستند. هرچند که به لطف سریال‌های آمریکایی از فوتبال آمریکایی و NFL خبردار شده‌ایم اما راگبی از ورزش‌هایی است که تنها در انگلستان و کشورهایی که قبلاً مستعمره بریتانیا بودند بازی می‌شود. این بازی کاملاً خشن است و البته استراتژی‌های مختلفی برای برد لازم است. ممکن است نتوانید عده‌ای را دورهم برای تجربه این بازی پیدا کنید و برای همین استودیو Alternative Software Ltd یک شبیه‌ساز فوق‌العاده از این ورزش را به نام Rugby Champions ساخته‌وپرداخته است و می‌توانید کنار ستاره‌های این ورزش به مسابقه بپردازید و هیجان نهفته در این توپ جادویی را با تمام وجود بچشید.

بازی Rugby Champions همان لذت جدال هیجان‌انگیز راگبی را به رایانه‌های شخصی شما می‌آورد. برای هر متر از این بازی باید جنگید و تیم خود را میان غول‌های دنیای راگبی هدایت کنید و در آخر آن را به یک قهرمان مبدل کنید. گیم پلی بازی کاملاً روان است و دقیقاً مانند تماشای یک مسابقه راگبی از تلویزیون به نظر می‌رسد و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. همچنین هر مسابقه آن‌قدر گزینه‌های متفاوتی پیش رویتان می‌گذارد که هیچ‌گاه حس تکرار به شما منتقل نخواهد شد. ممکن است فکر کنید آغاز بازی کمی برای شما سریع است و نمی‌توانید با تمرکز آن توپ را از دست حریف بربایید و آن را به بازیکن مهاجم پاس دهید، این مشکل با اضافه شدن حالت کند به بازی برطرف شده است و در حرکاتی کند شده، کنترل بیشتری روی توپ خواهید داشت.

توپ به‌کاررفته در بازی Rugby Champions دقیقاً مشابه با واقعیت ساخته‌شده است و نگران حرکات آن نباشید. همچنین 5 درجه سختی متفاوت نیز در بازی وجود دارد و هوش مصنوعی جدالی سخت برایتان خواهد سخت. تمامی رقابت‌های فصل 2019 راگبی در نظر گرفته‌شده‌اند و لذت هدایت تیم خود در لیگ و قهرمانی و بالا بردن جام، با هیچ واژه‌ای قابل توصیف نیست. ضربات آزاد نیز بهبود زیادی داشته‌اند و ضربه زدن به این توپ عجیب‌وغریب و فرستادنش به سمت دروازه‌ای عجیب‌تر از آن، حس واقعی بودن و جالبی را القا می‌کند. بازی بازان بسیاری از این عنوان شبیه‌ساز تعریف کرده‌اند و به‌خصوص گیم پلی بازی را بدون نقص عنوان کرده‌اند.

Rugby Champions لذت جدالی واقعی را در استادیومی پر از تماشاگرانی که یک‌لحظه از تشویق دست نمی‌کشند را ارائه می‌دهد و کافی است تا سال‌ها جام‌های قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آورید تا برای همیشه عاشقتان بمانند.

در ادامه برای دانلود بازی Rugby Champions با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 1.8Ghz+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compliant
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rugby Champions brings the thrill and physicality of rugby right to your fingertips. Fight for every meter of ground in the most intense rugby game ever. Guide your team to glory and create history to become the Rugby Champions.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.