World of Warcraft Shadowlands
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی World of Warcraft: Shadowlands اعلام شد

یحیی رحیمی 9 آبان 1399 1 دیدگاه
505 بازدید

بازی World of Warcraft: Shadowlands قرار بود که امروز منتشر شود اما به دلیل ویروس کرونا و مشکلاتی که برای جامعه‌ی توسعه‌دهندگان ایجادشده است، تأخیر خورد و این بازی حالا به دست توسعه‌دهندگان سپرده‌شده تا چند هفته دیگر روی آن کار کنند تا یک محتوای بی‌نقص و بدون مشکل به دست طرفداران برسد. استودیو Blizzard امروز تاریخ قطعی انتشار بازی را اعلام کرده و قرار است که روز 23 نوامبر قادر به تجربه‌ی این محتوای جدید باشیم.

پس از تأخیر خوردن بازی Cyberpunk 2077 و خالی شدن جای این بازی در ماه نوامبر، تعدادی از استودیوها به فکر افتادند که زمان انتشار بازی‌هایشان را جابه‌جا کنند و حالا می‌توانید بازی World of Warcraft: Shadowlands را تا زمان انتشار سایبرپانک 2077 تجربه کنید. چند وقت پیش نسخه بتای بازی منتشر شد که نشان از یک آپدیت بی‌نظیر داشت و بسیاری باور داشتند که استودیو بالاخره توانسته مسیر درست را پیدا کند و خوشبختانه پس از پولیش و برطرف کردن باگ‌های مختلف، نسخه‌ی نهایی بازی را دریافت خواهیم کرد.

ازجمله تغییرات جدید می‌توان به عهدنامه‌ها اشاره کرد. این بخش نقش بزرگی در بازی اصلی دارد و همین بخش است که به شخصیت‌های موجود معنی می‌بخشد و آن‌ها را تعریف می‌کند.زمانی که یکی از عهدنامه‌ها را انتخاب کنید، توانایی‌ها و آیتم‌های تزئینی مشخص برای شما بازخواهد شد و جوایزی که دریافت می‌کنید هم متفاوت خواهد بود. این باعث شده است که المانی به نام Soulbind اضافه شود. درصورتی‌که شخصیت دیگری عهدنامه مشابه شمارا انتخاب کرده باشد، می‌تواند به شما بپیوندد و این قدرت زیادی به هر دو خواهد داد. این سیستم قطعاً ساخت شخصیت‌های جدید را جذاب خواهد کرد.

اگر از طرفداران وارکرفت هستید، رویداد Scourge از روز 20 آبان شروع خواهد شد که فرصت خوبی تا زمان انتشار بسته‌ی الحاقی جدید خواهد بود. همان‌طور که خوانید، بازی World of Warcraft: Shadowlands روز 23 نوامبر برابر با 3 آذر منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    می دونم ۲۳ نوامبر سه اذره ولی این بازی برای ما چهار اذر میاد به هر حال ساعات در دنیا متفاوته

    پاسخ دهید