Rainbow Six Extraction
مبین نعمت‌اللهی

مراحل ساخت بازی Rainbow Six Extraction به پایان رسید

مبین نعمت‌اللهی 9 آذر 1400 بدون دیدگاه
301 بازدید

از انتشار بازی Rainbow Six Siege سالیان‌سال زمان می‌گذرد و با محبوبیت بیش از پیش این بازی تیراندازی آنلاین نزد بازی‌کنندگان، انتظار می‌رفت که نسخه‌ی جدید که همواره با عنوان Extraction شناخته می‌شود، زودتر از این‌ها روانه‌ی بازار شود. همین‌حال و به نقل‌قول از حساب‌کاربری رسمی بازی Rainbow Six Extraction در‌ توئیتر، مراحل ساخت جدیدترین نسخه از این فرنچایز در تاریخ 26 نوامبر به اتمام رسیده است.

مراحل انتشار Rainbow Six Extraction بعد از نخستین نمایش در جریان کنفرانس‌های مطبوعاتی نمایشگاه E3 در سال 2019 میلادی همواره با تاخیر‌های متعدد همراه بوده است. همین‌حال و به نقل‌ از عوامل سازنده،، روند ساخت بازی Rainbow Six Extraction به‌طور رسمی به اتمام رسیده است. ازسوی دیگر، یوبی‌سافت این روزها سخت به تدارک تولید دیسک‌های فیزیکی و گواهی عرضه‌ی نسخه‌های دیجیتال مشغول است.

Rainbow Six Extraction

انتشار Rainbow Six Extraction در سه‌ماهه اول سال جدید میلادی

در همین رابطه و در حساب‌کاربری بازی رینبو سیکس اکسترکشن در توئیتر آمده است:

مفتخریم تا اعلام کنیم که مراحل ساخت Rainbow Six Extraction به اتمام رسیده است و سرانجام شما را در تاریخ 22 ژوئیه 2022 واقع در منطقه‌ی صفر عملیاتی ملاقات خواهیم کرد.

اکسترکشن که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Rainbow Six تلقی می‌شود، به الهام از حالت Outbreak نسخه‌ی پیشین، جهان را در تقابل با حملات بیگانگانی تحت‌عنوان Archaeans قرار می‌دهد. در اکسترکشن، شما کنترل 18 اپراتور را برعهده خواهید داشت که هر یک، از تواناهایی خاص و منحصربه‌فردی برخوردار خواهد بود. ‌

انتظار می‌رود که بازی Rainbow Six Extraction تا کمتر از 3 ماه دیگر بر روی رایانه‌شخصی، گوگل استادیا، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 با قیمت‌پایه 40 دلار عرضه شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.