GodOfWar
یحیی رحیمی

پشتیبانی نسخه پلی استیشن 5 بازی God of War از حالت 60FPS و انتقال فایل ذخیره

یحیی رحیمی 6 آبان 1399 بدون دیدگاه
689 بازدید

بازی God of War از سال 2018 تابه‌حال یکی از مهم‌ترین عناوین کنسول پلی استیشن بوده که اوقات خوشی برای کاربران پلی استیشن 4 ساخته است. خلق دنباله این بازی چند ماه پیش توسط تریلر کوتاهی تائید شد و قرار است که سال آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. استودیو Santa Monica امروز از انتشار بازی خدای جنگ با کیفیت بالاتر روی کنسول جدید سونی خبر داده است.

استودیو Santa Monica با انتشار توییت تازه‌ای از پشتیبانی بازی God of War از قابلیت Backward Compatibility کنسول پلی استیشن 5 گفته است. علاقه‌مندان موفق به تجربه‌ی بازی خدای جنگ با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه خواهند بود و استودیو اجازه‌ی انتقال فایل‌های ذخیره از کنسول قدیمی به نسخه جدید را هم می‌دهد.

استودیو از انتقال فایل‌های ذخیره بازی God of War III Reamstered از کنسول PS4 به PS5 گفته اما جزئیات گرافیکی این بازی اعلام‌نشده است. خدای جنگ مهم‌ترین بازی است که روی پلتفرم پلی استیشن در دسترس است و عجیب نیست که استودیو به دنبال انتشار بازی با ویژگی‌های جدید باشد. این بازی همچنین بخشی از سرویس PlayStation Plus Collection است که حدود 18 بازی مهم را به‌صورت مجانی در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌دهد.

استودیو سانتا مونیکا در حال کار روی نسخه‌ی دوم بازی است و فعلاً اطلاعاتی از داستان و گیم پلی در اختیار ما نگذاشته است و باید دید چه زمانی، اطلاعات رسمی منتشر خواهد شد. تیزر منتشرشده از بازی، جزئیات جالبی مانند نمادهای اساطیری داشت که هنوز کسی موفق به بازگشایی رمز آن نشده است. به‌هرحال منتظر خبرهای بیشتری در آخر سال میلادی 2020 باشید.

اگر تابه‌حال بازی خدای جنگ را تجربه نکرده‌اید، فرصت مناسبی برای دریافت آن با 60 فریم بر ثانیه روی پلی استیشن 5 دارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.