یحیی رحیمی

فیل اسپنسر به دنبال خرید استودیوهای بیشتر برای تقویت Xbox Game Pass

یحیی رحیمی 6 آبان 1399 1 دیدگاه
348 بازدید

مایکروسافت مدتی پیش از خرید شرکت Bethesda Softworks خبر داد و جنجال زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی برپا کرد. افزودن استودیوهای بیشتر به لیست Xbox Game Studios به معنی تقویت بازی‌های انحصاری و مهم‌تر از همه، تقویت سرویس‌های آنلاین و مبتنی بر حق اشتراک است. فیل اسپنسر اخیراً گفته که مراحل قانونی در سال 2021 به پایان خواهد رسید و بنابراین نمی‌تواند در مورد خرید بتسدا چندان صحبت کند اما روند خرید استودیوهای بیشتر در جریان است و بتسدا آخرین نخواهد بود.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، اخیراً با وب‌سایت GameReactor صحبت کرده و از او در مورد خرید استودیوهای بیشتر در آینده پرسیده شده است. اسپنسر گفته که برای توسعه بیشتر و گسترش سرویس Xbox Game Pass، خرید استودیوهای بیشتر موردنیاز است و « با رشدی که ما در نظر داریم، انتظار دارم که به‌طور مداوم به دنبال کشاندن خالقان بازی بیشتر به این میدان باشیم.»

در ادامه از اسپنسر پرسیده شده که چه نوع استودیوهایی موردنظر ایکس باکس است و آیا شرکت‌ها باید با استودیوهای دیگر مایکروسافت هم‌خوانی داشته باشند یا خیر؟ اسپنسر در این مورد گفته:

Phil Spencerاگر نگاهی به بازی‌هایی که مردم در حال انجامش هستند بیندازیم، فکر می‌کنم که آنچه در لیست ما یافت نمی‌شود، یک اثر با محبوبیت گسترده است. یک محتوای با رده سنی E چندان به درد ما نمی‌خورد، مشخص است که ما Minecraft و فرانچایزهای دیگری راداریم. اما وقتی‌که به گسترش پالت خلاقانه‌ای که گروه‌های ما در اختیار دارد فکر می‌کنم، به نظرم (پرداختن به بازی‌های با رده سنی E) بسیار مهم باشد.

اسپنسر در ادامه از صحبت‌های ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، گفته و اینکه او به گسترش برند ایکس باکس باور دارد و باید هر زمان که لازم باشد، گروه تازه‌ای تحت مالکیت مایکروسافت دربیاید. صحبت‌های اسپنسر به معنی آن نیست که مایکروسافت در حال خرید یک گروه توسعه‌دهنده جدید است و بلکه برنامه‌ریزی‌های آینده و افق دید ایکس باکس را مشخص می‌کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Moein

    مهمان

    من به شخصه به فیل اسپنسر و مدیریتش اعتقاد دارم و ایکس باکس با اسپنسر در مسیر درستی قرار دارد . فقط امیدوارم ماکروسافت هر چه زودتر استدیو های بیشتری بخرد و به همین روند و توجه ویژه اش به گیمر ها رو ادامه دهد . گیمرها ارزش گیم پس رو به خوبی درک می کنند .

    پاسخ دهید