دانلود بازی Foundation برای PC
دانلود بازی Foundation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Foundation برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1399 6 دیدگاه
17,081 بازدید

دانلود بازی Foundation برای کامپیوتر

بازی‌های شهرسازی با ارائه یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و بی‌نظیر، طرفداران زیادی در طول سال‌های اخیر پیداکرده‌اند. فرانچایزهای محبوبی در این ژانر مشغول به کار هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به Anno اشاره کرد. استودیو Polymorph Games در سال 2019 با اولین اثر خود، پا به دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشت و بازی Foundation را در ژانر شهرسازی و استراتژیک روانه بازار کرد. این بازی سفری جذاب به دوران قرون‌وسطی و ساخت شهرهایی قدیمی با چوب و لوازم ارگانیک است که نیاز به مدیریت درست منابع و ایجاد یک شهر بی‌نقص ازلحاظ تأمین غذا و ایجاد شغل برای شهروندانش دارد.

انواع و اقسام ساختمان‌های قرون‌وسطی مانند مزارع سنتی، آسیاب‌های بادی و بازارهای قدیمی در بازی Foundation یافت می‌شوند که پرستیژ خاصی به آن بخشیده‌اند. وظیفه اصلی شما ایجاد یک شهر از اولین مرحله است و باید ابتدا یک روستا تشکیل دهید و سپس به‌آرامی آن را تبدیل به یک شهر بزرگ کنید. تأمین منابع اولیه مانند چوب و ابزارهای موردنیاز برای هدایت تمدن تشکیل یافته اهمیت زیادی دارد اما یادتان باشد که عدم مدیریت درست، باعث شکست شما در بازی خواهد شد. مکانیسم‌های Foundation چندان پیچیده و سخت نیستند و نمونه‌ی آن را در تمامی بازی‌های استراتژیک مشاهده کرده‌اید. کافی است منابعی که برای ساخت شهر نیاز است را جمع‌آوری کنید و سپس به ساخت زیرساخت‌هایی مانند مزارع کشاورزی و ساختمان‌های اساسی بپردازید و در آخر، تجارت میان شهرها را راه بیندازید تا بتوانید سرمایه‌ی بیشتری برای پیشرفت به دست بیاورید.

یکی از بخش‌های اصلی بازی Foundation، سروکله زدن با چالش‌هایی است که سر راه شما قرار می‌گیرند. اگرچه خبری از مراحل و مأموریت نیست اما یک سری اهداف برای شما تعیین‌شده که رسیدن به آن‌ها، روند پیشرفت شهر را سرعت می‌بخشد. با ورود به بازی و تجربه چند ساعت اول، می‌فهمید که پیشرفت در این بازی یک چالش سخت نیست و تنها نیاز به مدیریت درست اقتصاد و بخش‌های مختلف یک کشور دارد. جلوه‌های بصری بازی بسیار زیبا طراحی‌شده‌اند و برای نمونه، درختان کاملاً زنده و زیبا به نظر می‌رسند و ساختمان‌ها هم دقیقاً مشابه کارتون‌های دیزنی، خوش‌رنگ و خوش‌طرح هستند و مشخص است که توسعه‌دهنده، باظرافت خاصی آن‌ها را طراحی کرده است. ازجمله ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به وجود مادهای مختلفی اشاره کرد که شمارا تا مدت‌ها سرگرم نگه خواهند داشت. اگر به این سبک از بازی علاقه دارید، پیشنهاد ما As Far As The Eye و Tropico 6 است.

در ادامه برای دانلود بازی Foundation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 Service Pack 1 or newer (64 bit)
Processor: 3 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 660 / R7 370 – 3 GB Video Memory
Additional Notes: OpenGL 4.3

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 Service Pack 1 or newer (64 bit)
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Foundation is a grid-less, sprawling medieval city building simulation with a heavy focus on organic development, monument construction and resource management.
In this strategy/city-builder/economy simulation game, players must create a prosperous settlement as the newly appointed lord of a region untouched by man. Setting to redefine the city-builder genre, Foundation puts the emphasis on the organic aspects of urbanism in the cities of old, powered by Polymorph Games’ proprietary game engine, Hurricane. Which allows for full mod support and is optimized for the thousands of moving parts that come with building humongous cities.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    Device name DESKTOP-FCIJ3FK
    Processor Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 480 @ 2.67GHz 2.67 GHz
    Installed RAM 8.00 GB (7.80 GB usable)
    Device ID 0167219A-7510-4B29-AC54-DD9154C60052
    Product ID 00328-90000-00000-AAOEM
    System type 64-bit operating system, x64-based processor
    Pen and touch No pen or touch input is available for this display
    ببخشید روی این سیستم اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ehsan در پاسخ به محمد

      مهمان

      no

  • Avatar

    احمد

    مهمان

    سلام کارت گرافیک من اینه amd hd 6450 توربو چیپ 2gb

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احمد

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا نمی‌شود

  • Avatar

    احمد

    مهمان

    سلام ایا این بازی روی سیستم 5 گیگ رم، 2 گیگ گرافیک ،ویندوز 7 64، cpu core 2 duo e6550

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احمد

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود