دانلود بازی Tropico 6 Spitter برای PC
دانلود بازی Tropico 6 Spitter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tropico 6 Caribbean Skies برای PC

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1399 2 دیدگاه
7,292 بازدید

دانلود بازی Tropico 6 Caribbean Skies برای کامپیوتر

مدیریت واژه‌ای مهمی برای هر کشور و ارگان و شرکتی است. یک مدیریت درست می‌تواند گروهی را به اوج برساند آن را باکله به زمین بزند. سری بازی Tropico سال‌هاست که برای رفع عطش بازی‌های استراتژیک و مدیریتی توسط استودیو Limbic Entertainment ساخته می‌شود و بالاخره بعد از چندین نسخه موفق به ایستگاه ششم رسید. بازی Trpico 6 بازنده کردن مدیریت جزیره و به راه انداختن دیکتاتوری جدید وارد فاز تازه‌ای شد و حالا در جدیدترین بسته الحاقی این بازی به نام Tropico 6 Caribbean Skies قرار است لذت مشهور شدن و یک زندگی الیت و لاکچری را کنار سال زیبای جزیره خودتان تجربه کنید جناب ال پرزیدنت!

Tropico 6 Caribbean Skies

بازی Tropico 6 شمارا به پایه و اساس تمدن بشری و همان کشاورزی و دام داری می‌برد و باید آن‌قدر سرمایه کسب کنید که بتوانید معاهده استقلال بنویسید و برای همیشه یک ملت آزاد شوید. با استقلال، همه‌چیز به‌یک‌باره روی دوش شما می‌افتد و به‌عنوان رئیس‌جمهور این جزیره باید آن را به‌پیش برانید و مردم سراسر دنیا را به خود بکشانید. بازی همان‌طور که شما می‌خواهید پیش می‌رود و می‌توانید در نقش یک دیکتاتور خشن و شیطانی ظاهر شوید یا اینکه یک لیبرال باشید و به‌جای شوروی با ایالات‌متحده دست دوستی بفشارید. همه‌چیز به انتخاب شما بستگی دارد و باید به این مسئله دقت کنید که دوستی با یک کشور و دشمنی با آن‌یکی، می‌تواند منجر به حمله نظامی شود و باید آن موقع به‌خوبی نیز دفاع کنید. در بسته الحاقی Tropico 6 Caribbean Skies اما به دنبال پرستیژ و ضلع دیگر مثلث موفقیت خواهید پرداخت: شهرت!

این محتوای جدید شمارا به میانه زندگی سلبریتی ها و انسان‌های برجسته و مشهور می‌برد. جایی که با افراد فوق مشهور ارتباط خواهید گرفت و همچنین از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی بیشتر خود استفاده خواهید کرد. دنیای مدرن پیش روی شماست و دیگر عصر کشاورزی و این مسائل دوره‌اش به سر آمده است. از سوی دیگر دادگاه نیز قدرت بیشتری پیداکرده است و باید پشتیبانی آن‌ها را نیز کسب کنید. البته که ثروت و شهرت یک ترکیب جادویی هستند و می‌توانند شمارا به عرش ببرند اما باید مواظب باشید که افراد خطرناکی را هم به خود جذب نکنید. قلبت تپنده بازی Tropico 6 Caribbean Skies مکانیسم اسپیتر است که به شما اجازه می‌دهد تا باشخصیت‌های مشهور و رهبران دیگر کشورها ارتباط برقرار کنید. جدا از آن ساختمان‌های جدید چون کمپ ترک اعتیاد و همچنین سالن زیبایی نیز اضافه‌شده‌اند و علاوه بر آن موسیقی‌ها و آیتم‌های بیشتری نیز در اختیار شما قرارگرفته‌اند. در این سبک نگاهی به Cities Skylines و Planet Zoo هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Tropico 6 Caribbean Skies با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: AMD or Intel, 3 GHz (AMD A10 7850K, Intel i3-2000)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated GPU, 2GB dedicated VRAM (Radeon HD 7870, Geforce GTX 750)
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD or Intel, 3.3 GHz (AMD FX 8300, Intel i5 3000)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated GPU, 4GB dedicated VRAM (Radeon R9 380, Geforce GTX 960)
Storage: 16 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s all about the fame and prestige. Nobody knows this better than a self-declared despot…uh, statesman, such as El Presidente. Tropico 6’s second DLC skyrockets you into the world of stardom and illustriousness. Interact with superstars by using Spitter, the only short message social networking app officially approved by the Tropican Ministry for Modern Communications & Smoke Signals. Court the stars to gain their support, unlock their individual strengths and in turn receive even more respect and adulation from your subjects. But beware – fame and money can also attract some seriously shady types…
At the heart of the DLC is the new Spitter mechanic, which allows you to interact with celebrities and faction leaders to increase your standing. Use new buildings like the Rehab Center or Beauty Farm to attract celebrities and make them permanent citizens of Tropico. Plus, enjoy even more new content with three new music tracks, additional customization items and a new trait for El Prez.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    vahid

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    برای نصب این DLC باید بازی اصلی TROPICO 6 رو نصب داشته باشیم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به vahid

      پشتیبانی

      سلام
      این نسخه کامل همراه DLC هست. نیازی به داشتن نسخه قبلی نیست و میتونید از ابتدا همین نسخه رو نصب و اجرا کنید.