پارسی گیم

دانلود بازی Enderal The Shards of Order برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1399 4 دیدگاه
8,524 بازدید

دانلود بازی Enderal The Shards of Order برای کامپیوتر

تجربه‌ی بازی Skyrim در سال 2011 مانند یک سفر سحرآمیز به سرزمین ناشناسی بود که صدها ساعت ما را سرگرم خود کرد. تجربه‌ی این دنیای عجیب، اتفاقات بی‌نظیری را پیش رو آورد که تجربه‌ای کاملاً شخصی برای هر بازیکن ساخت. یکی از دلایلی که این بازی توانست محبوبیت زیادی کسب کند، وجود مادهایی بود که توسط علاقه‌مندان ساخته‌شده و توانست محتوای بازی را هزاران ساعت افزایش دهد. استودیو SureAI که یک گروه آلمانی است، در سال 2016 دست‌به‌کار جالبی زد و یک ماد کاملاً جداگانه از اسکایرم را خلق کرد که توانست به‌عنوان یک بازی مستقل شناخته شود. بازی Enderal The Shards of Order به مدت پنج سال تحت توسعه بود و موفق به گسترش جهان بازی با افزودن مراحل، سیاه‌چال، هیولاها و دیالوگ‌های جدید شد.

بازی Enderal The Shards of Order دقیقاً همان دنیای Skyrim است اما داستان و رویدادهای تازه پیش روی شماست که پس از سالها هنوز زنده و پایدار است. این بازی فرصت گردش در دنیایی گسترده و زیبا را در اختیار شما قرار می‌دهد و مهم نیست که به صحرا رو می‌آورید یا کوهستان و جنگل، تمامی قسمت‌های این بازی، زیبا و چشم‌نواز هستند. داستان بازی باشخصیت‌های پویا جان گرفته و استودیو به‌خوبی از پس ایجاد یک داستان بی‌نظیر برآمده است. دریافت این بازی برای افرادی که نسخه از Skyrim را خریداری کرده‌اند، کاملاً مجانی است؛ زیرا که این بازی یک ماد به‌حساب می‌آید و قرار نیست که جهانی کاملاً متفاوت با آنچه دیده‌اید ارائه دهد. اگرچه تفاوت زیادی میان این ماد و بازی اصلی وجود دارد و استودیو، دو کلاس کاملاً نو را اضافه کرده که اجازه استفاده از معجون‌های سحرآمیز و ابزار جادو را به‌منظور رام کردن دشمنان و ارتقای سطح شخصیت‌ها می‌دهد.

بیش از 12 مراحل فرعی و چندین مراحل غیرخطی اضافه‌شده‌اند که شمارا به نقاط جدیدی از بازی می‌کشاند. پیشرفت و ارتقای سطح شخصیت، کاملاً به پلات داستان چسبیده و بدون آن قادر به انجام کاری نخواهید بود. این موضوع در مراحل هم مشهود است و نحوه ارتقای توانایی‌های شخصیت، تأثیر زیادی روی جلو بردن خط داستانی دارد. برای نمونه درصورتی‌که میزان بصیرت شخصیت را افزایش دهید، او قادر به دیدن روی واقعی شخصیت‌ها و درون آن‌ها خواهد بود و ممکن است در یک مرحله، استفاده از این دید پنهانی، باعث باز شدن گره داستان شود. در طول بازی باشخصیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که هرکدام به‌نوعی شمارا به چالش می‌کشانند و فرصت‌های مختلفی روبه‌رویتان می‌گذارند. بازی Enderal The Shards of Order یک اثر بی‌نظیر است که به عاشقان سری بازی The Elder Scrolls پیشنهاد می‌شود. در این سبک، بازی‌های The Witcher 3 و Assassin’s Creed Odyssey را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Enderal The Shards of Order با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel Core2Duo E7400 CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800 GTX
DirectX: Version 9.0c
Storage: 16 GB available space
Additional Notes: Skyrim Classic needed (no DLCs required), Skyrim Special Edition does not work

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel i5-2400/AMD FX-8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970
DirectX: Version 9.0c
Storage: 16 GB available space
Additional Notes: Skyrim Classic needed (no DLCs required), Skyrim Special Edition does not work

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Enderal: Forgotten Stories is a total conversion for TES V: Skyrim: a game modification that is set in its own world with its own landscape, lore and story. It offers an immersive open world, all for the player to explore, overhauled skill systems and gameplay mechanics and a dark, psychological storyline with believable characters. Enderal is free and can be played by anyone owning a legal copy of TES V: Skyrim. (No DLCs are necessary.) It is developed non-commercially by SureAI, the team behind the renowned Oblivion mod “Nehrim: At Fate´s Edge” (and various other projects).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام امیدوارم همیشه خوب سلامت باشید
    ببخشید من یک سوال داشتم من این بازی رو دانلود کردم نصبم کردم تو بازی هم رفت مشکلی نداشت skyrim classic هم دان نکردم پس چطور رفت تو بازی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Sajad در پاسخ به ابوالفضل

      مهمان

      سلام دوست عزیز این بازی کامل و نیازی به هیچ گونه از نسخه های اسکایرم نداره

  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان برای نصبه این بازی بلید نسخه اصلی اسکایریم نصب کنیم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mahdi

      نویسنده

      سلام
      بله همونطور که در قسمت مشخصات مورد نیاز نوشته شده، باید Skyrim Classic از قبل نصب شده باشه.