Gears 5
یحیی رحیمی

محتوا و آپدیت‌های جدیدی در راه نسخه نسل نهم بازی Gears 5

یحیی رحیمی 3 آبان 1399 بدون دیدگاه
506 بازدید

مایکروسافت نسل نهم کنسول‌ها را بدون هیچ بازی انحصاری جدید شروع خواهد کرد و با توجه به تأخیر عرضه بازی Halo Infinite، تمرکز روی انتشار بازی‌های نسل هشتم با گرافیک ارتقاءیافته و ویژگی‌های جدید است. بازی Gears 5 هم ازجمله همین بازی‌هاست که باقابلیت‌های تازه‌ای روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S و PC عرضه خواهد شد.

کنسول‌های جدید ایکس باکس از روز 20 آبان ماه وارد بازار خواهند شد و بازی Gears 5 هم از روز اول باقابلیت‌های جدید مانند New Game+ و سطح سختی تازه‌ای از راه خواهد رسید. آپدیت جدید، سطح سختی تازه‌ای به نام Inconceivable را اضافه می‌کند که بخش داستانی بازی را به اوج سختی می‌رساند و به پایان رساندن بازی در این حالت کار بسیار سختی خواهد بود.

سطح Ironman هم یک پله به جلو برداشته و نه‌تنها دشمنان باهوش‌تر و سرسخت‌تر خواهند بود، بلکه مردن در بازی شمارا به پله او خواهد برد و باید دوباره شروع کنید. اسکین هایی که برای شخصیت‌هایی مانند Kait، Del و JD اهداء شده‌اند، قابل‌استفاده در بخش داستانی خواهد و برای افرادی که قبلاً بازی را تجربه کرده‌اند و حالا می‌خواهند سری به قابلیت New Game + بزنند، فایل‌های ذخیره بدون مشکل منتقل خواهند شد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های نسخه ارتقاءیافته بازی Gears 5 ، تغییر شخصیت مارکوس فینیکس به کشتی‌گیر رقابت‌های WWE به نام باتیستاست. باتیستا از همان اوایل در بخش مولتی پلیر در دسترس بود اما استودیو The Coalition او را به‌عنوان یک اسکین به بخش داستانی اضافه کرده است. باتیستا مدل موشن کپچر شخصیت فینیکس است و درروند توسعه حضور شایانی داشته است.

از دیگر ویژگی‌های نسخه ارتقاءیافته بازی، می‌توان به اجرا با 120 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S اشاره کرد. این در حالی است که صحنه‌های سینمایی به‌صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. مایکروسافت قول انتشار یک بسته الحاقی جدید به نام Hivebusters را داده که قرار است در دسامبر عرضه شود و سه نفر از گروه اسکورپیو را در بخش Escape اضافه خواهد کرد. نظر شما در مورد تغییرات بازی گیرز 5 چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.