Borderlands-3-Launch-Trailer
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Borderlands 3 در نوک قله!

یحیی رحیمی 26 شهریور 1398 بدون دیدگاه
885 بازدید

هفته پیش بود که بازی Borderlands 3 به صورت رسمی منتشر شد. طرفداران اتنظارات زیادی از این بازی داشتند و همه باور داشتند که فروش فوق العاده ای خواهد داشت. به هر حال انتظارات درست از آب درآمد و این بازی موفق به فروش فوق العاده ای شده است و حالا در بریتانیا نیز برای دو هفته پشت سر هم، رکورد فروش هفتگی را در دست دارد.

همان طور که گفتیم، بازی Borderlands 3 هفته پیش موفق به کسب مقام اول در فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی شد. این شوتر فوق العاده نه تنها توانسته رکورد فروش هفتگی را جا به جا کند، بلکه موفق به کسب مقام پرفروش ترین بازی فیزیکی سال نیز شده است و با اختلاف بازی Days Gone را پشت سر گذاشته است.

هر چند که فروش این نسخه از بازی نسبت به Borderlands 2 حدود 50 درصد افت داشته است و البته از آن جایی که ما تنها آمار فروش فیزیکی را در دست داریم و در حال حاضر تمام بازی ها به صورت دیجیتالی فروش می روند، برای همین است که تا خود ناشر بازی، آمار فروش را منتشر نکند؛ چیزی نمی توانیم بگوییم. به طور کلی 2K و همچنین استودیو Gearbox Software از میزان فروش بازی رضایت داشته اند.

در ادامه نیز می توان بازی Gears 5 را مشاهده کرد که مقام دوم جدول را به دست گرفته است. این بازی چندان در بریتانیا محبوب نیست وبه همین دلیل نباید زیادی به آمار فروش آن دقت کرد. در ادامه نیز بازی eFootball PES 2020 دیده می شود و البته NBA 2K20 نیز بعد از آن‌ها قرار گرفته است. جالب است که بازی GreedFall نیز موفق به قرار گرفتن در بین 10 بازی برتر هفته شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که بازی Borderlands 3 نیز روی پلتفرم های مختلف دچار مشکل شده است به همین دلیل اگر این بازی را خریداری کرده اید، نگران نباشید که مشکلات در آپدیت های بعدی برطرف خواهند شد.

  1. BORDERLANDS 3
  2. GEARS 5
  3. EFOOTBALL PES 2020
  4. NBA 2K20
  5. GREEDFALL
  6. MARIO KART 8 DELUXE
  7. SPYRO REIGNITED TRILOGY
  8. GRAND THEFT AUTO V
  9. CRASH TEAM RACING NITRO-FUELED
  10. SUPER MARIO MAKER 2
    منبع: DualSHockers
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.