xbox-series-x-controller
یحیی رحیمی

مایکروسافت لوگوی مخصوص کنسول Xbox Series X را به ثبت رساند

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
691 بازدید

در حالی که هنوز زمان زیادی تا عرضه کنسول Xbox Series X مانده است، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی و همچنین ظاهر کلی دستگاه دریافت کرده ایم. همچنین می دانیم که دسته کنترلر آن چه فناوری های پشت خود دارد. به هر حال مایکروسافت لوگوی اصلی این کنسول را به ثبت رسانده است و شاهد یک لوگو بسیار مدرن و جذاب هستیم.

این تصویر که به عنوان یک لوگو تجاری به ثبت رسیده است، ظاهر جداگانه ای از دیگر کنسول های قبلی دارد. دیگر روزهای آن لوگوی بزرگ با سبز رادیواکتیو گذشته است. این لوگو سبز رنگ در هر دو کنسول Xbox One و Xbox 360 به کار گرفته شده بود و برای کنسول جدید نیاز به یک لوگو مدرن حس می شد. این دقیقا چیزی است که مایکروسافت باید طراحی می کرد و بهتر از این نمی شد.

با نگاهی به این لوگو می توانید ببینید که هنوز آیکون X که مربوط به Xbox است وجود دارد و به شکلی زیبا طراحی شده است. در کنار آن نیز واژه SERIES قرار دارد که با قرار دادن حرف S در استایلی زیبا، ظاهری بسیار جذاب به خود گرفته است. مدتی پیش شاهد معرفی لوگو رسمی PS5 نیز بودیم که مشابه کنسول های قبلی این کمپانی بود و چندان تغییری را ندیده بودیم.xbox series x logo

با نگاهی به توضیحات لوگو به ثبت رسیده شده، می توان فهمید که این لوگو برای استفاده در تمامی تبلیغات به کار گرفته خواهد شد و حتی ممکن است که این لوگو را روی تیشرت یا حتی جواهر و وسایل آشپزخانه، مترو و همه جا ببینید. باید دید که در آخر واقعا این لوگو را روی همه جا خواهیم دید یا خیر. تا به حال تعریف های زیادی از کنسول Xbox Series X شنیده ایم و همچنین شاهد بازی های فوق العاده ای نیز هستیم. نظر شما در مورد این لوگو چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.