Red Dead Online
یحیی رحیمی

جزئیات رویداد هالووین بازی Red Dead Online مشخص شد

یحیی رحیمی 30 مهر 1399 بدون دیدگاه
933 بازدید

بازی Red Dead Redemption 2 مدت‌هاست که منتشرشده و Rockstar فعلاً برنامه‌ای برای دنباله بازی ندارد و پشتیبانی از بخش آنلاین آن در برنامه کاری قرار دارد. مدتی بود که انتقادات زیادی پیرامون کاهش میزان محتوای Red Dead Online مطرح می‌شد و استودیو بالاخره دست‌به‌کار شد و آپدیت تازه‌ای را منتشر کرد و حالا در حال آماده‌سازی برای رویداد هالووین و اضافه کردن بخش Undead Nightmare و زامبی‌های ترسناک است.

رویداد هالووین بازی Red Dead Online با یک مود جدید به نام Dead of Night همراه است که زامبی‌ها را به دنیای بازی برمی‌گرداند و یک رقابت PvP را راه می‌اندازد. این مود چهار تیم را به چالش سختی برای نابودی گروه زامبی‌ها به نام مردگان دعوت می‌کند. اگر فکر می‌کنید که گروه‌ها توانایی همکاری رادارند، اشتباه می‌کنید زیرا که باید کاری کنید تا گروه‌های دیگر امتیاز کمتری به دست بیاورند حتی می‌توانید اعضای حریف را از پا درآورید اما دقت کنید که کار سخت‌تری برای دفاع در مقابل زامبی‌ها خواهید داشت.

Halloween Red Dead Online

علاوه بر این حالت ترسناک، دو پلنگ هم به نام‌های Nightwalker Panther و Ghost Panther به بازی اضافه‌شده‌اند. افسانه‌های زیادی در مورد پلنگ‌های جادویی که در جنگل‌ها زندگی می‌کنند وجود دارد و استودیو هم به دنبال اضافه کردن این پلنگ‌ها به بازی است که شکار آن‌ها پول خوبی به جیب شما خواهد زد. اگر بتوانید یکی از آن دو را شکار کنید و به فروشگاه ببرید، کاورهای چرمی خوبی دریافت خواهید کرد.

هالووین پس بازی Red Dead Online باقیمت 15 طلای داخل بازی به فروش می‌رسد اما برای تجربه حالت Dead of Night نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما خرید آن می تواند مزیت‌های خوبی مانند باز شدن قفل آیتم‌های مختلف و سلاح‌های گوناگون داشته باشد. این پس شامل 20 مرحله است که تا روز 26 آبان ماه در دسترس کاربران خواهد بود و جوایزی که در این مدت دریافت می‌کنید، برای همیشه در اختیار شما خواهند بود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.