red dead redemption 2
یحیی رحیمی

می توانید به جای هر موجودی در Red Dead Redemption 2 PC بازی کنید

یحیی رحیمی 18 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,236 بازدید

بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 روی PC عرضه شد و این آرزوی دیرینه طرفداران در آخر محقق شد. همین باعث شد که بازیکنان سریعا به ساخت مادهای بازی بپردازند و در میان آن‌ها نیز ماد جدیدی پیدا شده است که می تواند شخصیت شما را تغییر دهد و به نوعی شما را به حیوان مورد علاقه تان تبدیل کند، بالاخره فال ها و طالع بینی ها درست از آب درآمده اند!

ابتدا مشخص شد که می توان به جای عقاب در بازی Red Dead Redemption 2 بازی کرد و کافی بود که یک ماد ساخته شده را نصب کرد. این ماد در واقع شخصیت اصلی بازی را به هر موجودی که بازیکن در نظر دارد تبدیل می کند و البته باید گفت که هنوز تمام مدل ها پشتیبانی نمی شوند.

برای فعال سازی این ماد باید به فولدر ذخیره بازی سر بزنید و از آنجا وارد قسمت Profiles شود و سپس فایل SRDR30000 را پیدا کنید که مربوط به مدل شخصیت اصلی است و آنگاه آن را به موجودی که انتخاب کرده اید جایگزین کنید. می توانید دستورعمل کامل اجرای این ماد را با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید.

red dead 2

جالب است که آن‌ها با نصب این ماد قرار نیست که داستان را پیش ببرند بلکه به صورت کامل تبدیل به این موجود خواهند شد و زندگی او را خواهند دید. البته هنوز انیمیشن های شخصیت اصلی استفاده شده است و برای همین کمی ممکن است تعجب زده شوید یا اینکه حتی از خنده روده بر شوید. فرض کنید یک گوسفند را انتخاب کرده اید و با آن وارد کافه می شوید! از مثال های دیگر نیز می توان به اسب اشاره کرد که انیمیشن های آن چندان جالب نیست.

به نظر می رسد که این میزان از انتخاب به پورت نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 برمی گردد و در نسخه کنسول تنها می توانستید به جای عقاب بازی کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.