watch-dogs-legion
یحیی رحیمی

اجرای بازی Watch Dogs Legion با کیفیت 4K/30FPS روی کنسول‌های نسل جدید

یحیی رحیمی 28 مهر 1399 2 دیدگاه
1,005 بازدید

بازی Watch Dogs Legion کمتر از یک هفته دیگر منتشر می‌شود و این بازی جزو عناوینی است که هم روی کنسول‌های فعلی و هم‌نسل آینده منتشر خواهد شد. امروز رزولوشن و فریم ریت بازی روی کنسول‌های Xbox Series X و پلی استیشن 5 اعلام‌شده است.

یوبی‌سافت قبلاً از ارتقای گرافیکی بازی Watch Dogs Legion گفته بود و اینکه نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهم از گرافیک بهتر و ویژگی‌هایی مانند Ray-Tracing و زمان بارگذاری بیشتر برخوردار خواهد بود. حالا می‌دانیم که بازی با چه رزولوشن و فریم ریت اجرا می‌شود. بر اساس گفته Lathieeshe Thillainathan، تهیه‌کننده بازی، باید انتظار رزولوشن 4K و فریم ریت 30 فریم در ثانیه را داشته باشیم و در این حالت، Ray-Tracing هم فعال خواهد بود.

بسیاری انتظار داشتند که بازی از حالت با رزولوشن پایین اما فریم ریت بالاتر پشتیبانی کند اما تولیدکننده، در این مورد چیزی نگفته است و مشخص نیست که آیا بازی با فریم ریت بالاتر از 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد یا خیر؟ ازآنجایی‌که Watch Dogs Legion روی کنسول Xbox Series S منتشر می‌شود و این کنسول قادر به ارائه کیفیت 4K نیست، احتمالاً حالت با رزولوشن پایین‌تر و فریم ریت بالاتر هم معرفی شود.

بازی Watch Dogs Legion یک اثر جهان‌گستر اکشن است که برعکس نسخه‌های قبلی، شخصیت اصلی را از داستان کنار زده است و مراحل آن، به حالت سند باکس نزدیک شده است. می‌توان مردم حاضر در شهر را به سمت گروه جذب کرد و آن‌ها را بر اساس توانایی‌هایشان، به مأموریت‌های مختلف فرستاد. این بازی از ریز تراکنش و فروش آیتم‌های تزئینی هم پشتیبانی می‌کند اما تجربه بازی در حالت آفلاین هم وجود دارد و پشتیبانی از حالت کراس پلی هم در آپدیت‌های پس از انتشار، اضافه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    سلام
    خیلی خوب میشه رزولوشن رو بیارن رو 1440pو ری تریسینگ هم خاموش کنن. اون وقت 60 فریم ثابت بازی میکنیم. امیدوارم همچین گزینه ای داشته باشه.
    برای بازتاب ها هم میتونن مثل مافیا ریمیک از ray traced ssr استفاده کنن. شاید نتیجه اش مثل ray tracing به اون کیفیت نشه. ولی حداقل میشه 60 فریم بازی کرد. واقعا خسته شدیم از 30 فریم. ? ? ?
    فقط یه سوال دارم. کنسول ها از dlss پشتیبانی میکنن؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Amin

      نویسنده

      DLSS یک فناوری مخصوص شرکت Nvdia است اما شرکت AMD هم از یک سری تکنیک های دیگه برای ارایه این ویژگی استفاده کرده که دقیقا نمیشه اسمش رو DLSS گذاشت.