machinegames
یحیی رحیمی

استودیو MachinGames حافظه SSD را مهم‌ترین فاکتور کنسول نسل بعدی می‌داند

یحیی رحیمی 27 مهر 1399 بدون دیدگاه
378 بازدید

حافظه SSD مدت‌هاست که در اختیار کاربران PC قرار دارد و پی سی گیمرها با روند بارگذاری سریع بازی‌ها آشنایی دارند. سونی و مایکروسافت هم تصمیم به استفاده از حافظه‌های خشک در کنسول‌های PS5 و Xbox Series X / S گرفته‌اند و بازی‌های نسل آینده، بارگذاری اطلاعات را به پایین‌ترین حد ممکن رسانده‌اند. استودیو MachinGames که به توسعه فرانچایز Wolfenstein می‌پردازد، حافظه‌های SSD را مهم‌ترین فاکتور کنسول‌های نسل آینده می‌داند.

مدیر فناوری استودیو به نام Jim Kjellin در مصاحبه با وب‌سایت Bethesda، از کاربرد حافظه‌های جدید درروند توسعه بازی گفته است:

Jim Kjellinمشکل اساسی که در مورد زمان بارگذاری و کند بودن اجرای بازی‌ها وجود داشت به تاریخ پیوست. به لطف حافظه‌های SSD پرسرعت، ما نیازی به پیدا کردن روش‌هایی برای سرگرم کردن کاربر، هنگام بارگذاری بازی نیستیم. این ویژگی، اجازه‌ی ساخت دنیاهای بزرگی را به ما می‌دهد و گیمر هم می‌تواند بدون معطل ماندن وارد بازی شود و تجربه‌های شگفت‌انگیزی داشته باشد. من واقعاً منتظر شروع نسل هستم.

مدیر فناوری استودیو MachinGames در مورد خریداری شرکت بتسدا توسط مایکروسافت هم صحبت کرده و باور دارد که قرارداد به ثبت رسیده، به معنی بازی‌های بیشتر برای طرفداران است:

بازی، بازی و بازی‌های بیشتر! من فکر می‌کنم که بخشی از مایکروسافت بودن به ما کمک کرده تا بازی‌های بزرگ‌تری در آینده بسازیم. آن‌ها افراد باسواد، توسعه‌دهندگان فوق‌العاده و متخصصان سخت‌افزار باتجربه‌ای در اختیاردارند.

استودیو ماشین گیمز به مناسبت تولد ده‌سالگی‌اش، بازی‌های خود را با تخفیف خوبی به فروش می‌رساند. اگر عضو سرویس Xbox Live Gold هستید، می‌توانید بازی‌هایی مانند Wolfenstein 2: The New Colossus و Wolfenstein: The New Order را با تخفیف 50 درصدی خریداری کنید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.