Marvel_s_Avengers_Iron_Man
یحیی رحیمی

صدرنشینی Marvel’s Avengers در چارت فروش ماه سپتامبر آمریکا

یحیی رحیمی 26 مهر 1399 بدون دیدگاه
502 بازدید

گروه NPD آمار و ارقام فروش بازی در ماه سپتامبر میلادی را منتشر کرده و حالا می‌دانیم که آمریکایی‌ها به خرید کدام بازی‌ها پرداخته‌اند. شاهد انتشار بازی‌های زیادی در ماه گذشته بودیم و این بازی Marvel’s Avengers است که موفق به کسب مقام اول فروش شده است.

بازی Marvel’s Avengers از شرکت Square Enix با صدرنشینی در چارت فروش بازی ماه سپتامبر آمریکا، نشان داده که گیمرهای آمریکایی علاقه زیادی به بازی‌های ابرقهرمانی دارند. این بازی دومین اثر ابرقهرمانی پرفروش در چارت ماه اول بوده و تنها بازی Marvel’s Spider-Man توانسته فروش بیشتری نسبت به اونجرز در ماه اول داشته باشد. میزان فروش این بازی به‌اندازه‌ای بوده که جایگاه هفتم فروش سال 2020 در اختیار آن قرار گیرد.

پس از Marvel’s Avengers، این بازی Super Mario 3D All-Stars است که جایگاه دوم را به دست آورده و سود خوبی برای شرکت نینتندو داشته است. این بازی دومین اثر پرفروش شرکت نینتندو در سال جاری پس از بازی Animal Crossing: New Horizons است. ازجمله بازی‌های جدید می‌توان به Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 اشاره کرد که جایگاه چهارم را از آن خود کرده است و بازی NBA 2K21 هم مقام جدول را به دست آورده است.

کنسول Nintendo Switch بار دیگر موفق به کسب مقام اول چارت فروش سخت‌افزار در ایالات‌متحده شده و هنوز بی‌رقیب می‌تازد. میزان فروش بازی نسبت به سال گذشته، 21 درصد رشد داشته است و کسب‌وکار فروش بازی‌های ویدیویی به لطف شرایط پیش‌آمده و ویروس کرونا، رونق گرفته است. صدرنشینی بازی Marvel’s Avengers نشان از محبوبیت آن میان کنسول گیمرهاست، زیرا که میزان بازیکنان نسخه PC افت زیادی داشته و استودیو، قول برطرف کردن باگ‌های بازی را داده است. نظر شما در این مورد چیست؟

  1. Marvel’s Avengers
  2. Super Mario 3D All-Stars
  3. Madden NFL 21
  4. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  5. NBA 2K21
  6. Call of Duty Modern Warfare
  7. Crusader Kings III
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. Star Wars Squadrons
  10. Mario Kart 8 Deluxe

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.