یحیی رحیمی

لوازم جانبی پلی استیشن 5 زودتر از کنسول عرضه می‌شوند

یحیی رحیمی 25 مهر 1399 بدون دیدگاه
321 بازدید

اوایل هفته بود که خبری در مورد دسترسی گیمرهای انگلستانی به لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 5 دریافت کردیم و با توجه به عرضه لوازم جانبی در این کشور، دیگر نقاط جهان هم به‌زودی لوازم جانبی کنسول را دریافت خواهند کرد و قبل از عرضه سخت‌افزار، قادر به استفاده از آن خواهند بود.

افرادی که کنسول پلی استیشن 5 را پیش‌خرید کرده‌اند، از دریافت ایمیلی از سوی سونی خبر داده‌اند و بر اساس متن ایمیل، لوازم جانبی جدید، زودتر از موعد عرضه کنسول در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت. روز 30 اکتبر میلادی به‌عنوان تاریخ عرضه لوازم جانبی عنوان‌شده است که دقیقاً دو هفته قبل از عرضه PS5 است. یکی از افراد نزدیک به سونی، خبر منتشرشده را تائید کرده و گفته که این تجهیزات جانبی در اختیار خرده‌فروش‌ها هم قرار خواهد گرفت.

مطمئنم که بسیاری مشتاق دیدن لوازم جانبی پلی استیشن 5 قبل از عرضه هستند اما این تجهیزات تا زمان عرضه کنسول به درد نخواهند خورد و کاربردی نخواهند داشت. دسته بازی DualSense تنها با کنسول جدید کار می‌کند اما می‌توان از هدست جدید روی پلی استیشن 4 استفاده کرد. سونی چند روز پیش محدودیت‌ بازی هایی که از طریق قابلیت Backwards Compatibility در اختیار کنسول PlayStation 5 قرار می‌گیرند را اعلام کرده و شاهد یک لیست بلندبالا هستیم.

دیروز از رابط کاربری کنسول هم رونمایی شد و شاهد ویژگی‌های جالبی بودیم. رابط کاربری کنسول باکیفیت 4K ارائه می‌شود و فروشگاه پلی استیشن هم داخل منو بازی قرارگرفته که یک سیستم یکپارچه و بسیار جذاب را ایجاد کرده است. کنسول PS5 روز 12 نوامبر در تعدادی از کشورهای بزرگ منتشر شود و نسخه جهانی هم روز 19 نوامبر. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.