ps5-hd-camera
یحیی رحیمی

عدم سازگاری دوربین HD کنسول پلی استیشن 5 با هدست PSVR

یحیی رحیمی 21 مهر 1399 بدون دیدگاه
303 بازدید

سونی یک مرز مشخص میان کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 کشیده و این دو کنسول سازگاری کاملی با یکدیگر ندارند. امروز مشخص شد که تعدادی از ویژگی‌های بازی‌های PS4 روی کنسول PS5 در دسترس نخواهد بود و بازی‌های مخصوص کنسول جدید، در اولویت قرار دارند. این مرزبندی به سخت‌افزار و لوازم جانبی هم کشیده شده و بر اساس اطلاعات جدید، PSVR با دوربین HD کنسول پلی استیشن 5 کار نمی‌کند.

HD Camera که جزو تجهیزات جانبی کنسول PS5 به‌حساب می‌آید و با لنز دوگانه و هزینه 60 دلار عرضه می‌شود، با هدست PSVR سازگار نیست و نمی‌توان از این دوربین برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی استفاده کرد. اگر می‌خواهد از هدست پلی استیشن وی آر استفاده کنید، نیاز به PS Camera و آداپتور دوربین خواهید داشت. این تجهیزات روی پلی استیشن 4 استفاده می‌شوند و اگر به دنبال تجربه بازی‌های واقعیت مجازی روی کنسول جدید هستید، به‌هیچ‌وجه آن‌ها را از دست ندهید.

سونی قول ارائه تجربه بهتری در بازی‌های پلی استیشن 5 را داده و ممکن است تعدادی از بازی‌ها با فریم ریت بالاتر اجرا شوند. این ویژگی که به آن Game Boost گفته می‌شود، اجازه بالا بردن فریم ریت و حتی رزولوشن را می‌دهد و این قابلیت‌ها، همگی بخشی از تجربه کاربری کنسول جدید هستند. استفاده از حافظه HDD جانبی هم برای اجرای بازی‌های PS4 مجاز است اما از ویژگی اجرای سریع برخوردار نخواهید شد.

سونی اخیراً قطعات مورداستفاده در کنسول جدید را توسط ویدیویی معرفی کرده و بالاخره دید کاملی نسبت به سخت‌افزار پیدا کردیم. سونی برای اولین بار از سیستم خنک‌کننده فلز مایع استفاده کرده که فرایند دفع گرما را تسریع می‌بخشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.