Mafia Definitive Edition
یحیی رحیمی

اضافه شدن حالت نوآر در آپدیت جدید بازی Mafia Definitive Edition

یحیی رحیمی 18 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,143 بازدید

بازی Mafia Definitive Edition ماه گذشته عرضه شد و توانست برعکس نسخه‌های دوم و سوم، نظر منتقدان و طرفداران را جالب کند و یک بازسازی رضایت‌بخش را شاهد بودیم. امروز اولین آپدیت بازی منتشر شد که قابلیت‌های تازه‌ای ازجمله حالت سینمایی نوآر و HUD قابل شخصی‌سازی را به بازی اضافه کرده است.

حالت نوآر یک اصطلاح سینمایی است که به برای توصیف فیلم‌های درام جنایی هالیوود و به‌خصوص سینمای فرانسه به کار می‌رود. فیلم‌های نوآر با فیلم‌برداری سیاه‌وسفید و استفاده از سایه‌های عمیق شناخته می‌شود و ازجمله ویژگی‌های این سبک می‌توان به خیابان‌های خلوت و باران‌زده و نشان دادن شخصیت‌ها به حالتی اندوهناک اشاره کرد که انگار تقدیر بر پیشانی‌اش حک‌شده و گریزی از آن ندارند.

اضافه شدن حالت نوآر به بازی Mafia Definitive Edition، اجازه تغییر جلوه‌های بصری بازی و تجربه داستان در حالت سیاه‌وسفید را می‌دهد. قابلیت شخصی‌سازی HUD هم اجازه خاموش و روشن کردن تعدادی از علامت‌های موجود روی صفحه را می‌دهد و می‌توانید اسکرین شات های باکیفیتی بدون مزاحمت المان‌های روی صفحه تهیه کنید. تغییراتی دیگری در زمینه نحوه نشان دادن مارکر روی نقشه هم اعمال‌شده که تجربه بازی را لذت‌بخش می‌کنند.

علاوه بر حالت نوآر و تغییر HUD، حالت Free Ride هم اجازه شرکت در مسابقات مختلفی را به شما می‌دهد. می‌توانید هر اتومبیلی که می‌پسندید را انتخاب کنید و سپس وارد مسابقه‌ای مناسب با روحیات و علاقه خود شوید و از سرعت و هیجان آن لذت ببرید. بازی Mafia Definitive Edition یک بازسازی بی‌نظیر از نسخه منتشرشده در سال 2002 است که وقایع زندگی تامی آنجلو که یک راننده تاکسی است را روایت می‌کند.

نسخه بازسازی‌شده بازی مافیا 1 باقیمت 40 دلار در دسترس کنسول‌های Xbox One، PS4 و PC قرار دارد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.