دانلود بازی Röki برای PC
دانلود بازی Röki برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Röki برای PC

پارسی گیم 16 مهر 1399 2 دیدگاه
2,910 بازدید

دانلود بازی Röki برای کامپیوتر

فرهنگ کشورهای اسکاندیناوی بسیار غنی و سرشار از افسانه‌ها و اسطوره‌های معروفی است که پای آن‌ها به دنیای هالیوود و بازی‌های ویدیویی هم کشیده شده است. این افسانه‌ها به حدی اهمیت پیداکرده‌اند که بازی مانند God of War با تمام قوا به سمت داستان‌های کهن این سرزمین قدم برداشته است و استودیو Polygon Treehouse هم مانند دیگر توسعه‌دهندگان، رو به فولکلور این منطقه آورده است. بازی Röki از جدیدترین بازی‌های شرکت United Label است که افسانه‌ای بامزه و عمیق را با داستانی تأثیرگذار و استایل هنری خاصی ارائه می‌دهد که علاوه بر نظرات مثبت منقدین و طرفداران، چندین جایزه را هم به خانه برده است.

بازی Röki یک اثر ماجراجویی برگرفته از فرهنگ سنتی اسکاندیناوی است که افسانه‌ای تاریک را با روایت تأثیرگذاری ارائه می‌دهد. همراه شخصیت Tove به یک سفر شگفت‌انگیز برای نجات خانواده‌تان بروید؛ متأسفانه این فضای زیبا و طبیعت وحشی اسکاندیناوی با دزدیده شدن خانواده‌تان به یک مکان تاریک و غم ناک تبدیل‌شده که موجودات عجیب‌وغریب و معماهای حاضر، روند پیچیده و ناخوشایندی را پدید آورده‌اند. نجات خانواده، مهم‌ترین هدف این بازی است و لازم است که جا پای قهرمان بگذارید و در این دنیای آکنده با فرهنگ غنی قطب شمال، رستگاری را معنی بخشید. پیدا کردن خانواده Tove نیاز به حل معماهای جالبی دارد که بیشتر این پازل‌ها، با ترکیب اجسام حاضر در محیط حل می‌شوند؛ اما تعدادی از آن‌ها نیاز به توجه و فسفر سوزاندن دارند. خوشبختانه سرنخ‌هایی در محیط وجود دارد که شمارا تنها نمی‌گذارد.

داستان بازی از طریق محیط و دیالوگ‌های بسیار واقع‌گرایانه ارائه می‌شود و شخصیت‌ها هم کاملاً انسانی طراحی‌شده و دغدغه‌هایی مانند ترس از تنهایی و عشق به خانواده را در خود حس می‌کنند. در حین تجربه Röki با موجودات افسانه‌ای روبه‌رو می‌شوید که تعدادی از آن‌ها رفتاری دوستانه دارند و به شما در ادامه ماجراجویی یاری می‌رسانند. فضای برفی بازی سرشار از رازهای پنهانی است که به کمک خلاقیت و سرنخ‌های موجود، پیدایشان خواهید کرد و درعین‌حال، افسانه‌های سرزمین‌های شمالی را هم فرا خواهید گرفت. گیم پلی بازی به‌هیچ‌عنوان خشونت‌آمیز نیست و مناسب تمامی گیمرها با سنین مختلف است. وقت آن رسیده که بازی‌های ماجراجویی پا از مرزهای پیشین فراتر بگذارند و Röki می‌تواند اولین نمونه از این بازی‌های ماجراجویی مدرن باشد. اگر عاشق این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد ما Spritfarer و Helheim Hassle است.

در ادامه برای دانلود بازی Röki با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: Intel Core i5 2500 or AMD FX 6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4600 or Radeon RX Vega 8
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 4690k or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Röki is an adventure game inspired by Scandinavian folklore – a dark contemporary fairy tale underpinned by a touching narrative, an alluring art style, ancient puzzles and atmospheric exploration.
Join Tove on a fantastical journey to save her family; one that takes her deep into a hidden, long forgotten world of folklore, filled with strange locations and even stranger creatures.
Explore the ancient wilderness, solve its mysteries, and save your family in this modern adventure game for all.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام، تشکر از سایتتون.
    لینک Fitgirl مشکل داره، من ریپورت هم کردم اما درست نشده هنوز.
    ممنون.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام
      اصلاح شد