دانلود بازی Helheim Hassle برای PC
دانلود بازی Helheim Hassle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Helheim Hassle برای PC

پارسی گیم 30 مرداد 1399 2 دیدگاه
4,516 بازدید

دانلود بازی Helheim Hassle برای کامپیوتر

همه بازی‌های ویدیویی که قرار نیست تجربه‌ای جدی و خسته‌کننده ارائه دهند. نیاز است بعضی‌اوقات بازی‌های با ته‌مایه طنز و کمدی دریافت کنیم که برای چندساعتی ما را به خنده وا‌دارند. استودیو Perfectly Paranormal که قبلاً بازی Manual Samuel را منتشر کرده بود، به‌تازگی با یک اثر ماجراجویی و مستقل به نام بازی Helheim Hassle به بازار برگشته است. این بازی یک تجربه داستانی و ماجراجویانه را با حضور پازل‌ها و المان‌های پلتفرمر ارائه می‌دهد. شما میانه دنیایی تشکیل یافته از خدایان اسکاندیناوی، اژدهایان خطرناک و اسکلت‌های عصبانی قرار دارید. فرار کردن از شر چالش‌ها و موانعی که سد راه شما می‌شوند، هم بامزه و هم سرگرم‌کننده هستند. هلهایم هسل، ورود به افسانه‌های قدیمی با گرافیک دوبعدی است.

در بازی Helheim Hassle نقش یک ماجراجو به نام Bjørn را خواهید داشت که یک وایکینگ قدیمی است و از ایده مردن و ورود به دنیای والهالا بیزار است. سرنوشت باعث مرگ او می‌شود و دروازه ورود به دنیای والهالا به روی او باز می‌شود. ماندن در آنجا بدترین اتفاق ممکن برای این ماجراجوی بامزه داستان است و او پس از انجام مأموریت‌هایی برای شخصیت پستو، راه فرار را پیدا می‌کند. با پیدا کردن راه، کافی است معماها و چالش‌های پیش روی این شخصیت را حل کنید تا در آخر به هدفش رسد. بخش بزرگی از بازی به انجام مأموریت‌های پستو اختصاص دارد و تنها راه فرار از او می‌گذرد. همراه 14 مرحله طولانی باوجود بیش از 90 معما و 80 شخصیت مختلف شوید و بالاخره خود را از شهر جهنم و دنیای پس از مرگ رها کنید. کسی پیدا نمی‌شود که از مرگ خوشش بیاید، پس شخصیت اصلی بازی را به‌خوبی درک خواهید کرد.

افرادی که باخدایان و افسانه‌های اسکاندیناوی آشنا باشند، از تجربه بامزه بازی و شوخی‌هایی که با اودین و دیگر خدایان می‌شود لذت خواهند برد. Helheim Hassle لحظات به‌یادماندنی برای شما خواهد ساخت و به‌طورکلی جک‌های زیادی را خواهید شنید که شمارا حسابی می‌خندانند. طراحی شخصیت‌ها بامزه و دوست‌داشتنی است و معماهای آن مهیج و چالش‌برانگیز. کل بازی طوری ساخته‌شده است که اوقات خالی شمارا با صحنه‌های بامزه پر کند. وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی از Helheim Hassle تعریف کرده‌اند و آن را یک عنوان معمایی رنگارنگ توصیف کرده‌اند که با جک‌های مخصوص اسکاندیناوی از خنده روده‌بر خواهید شد. به دنبال تجربه‌ای مشابه هستید؟ بازی‌های Spritfarer و Secret Neighbor را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Helheim Hassle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 instruction set support.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities. 2GB VRAM.
DirectX: Version 10
Storage: 1500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Helheim Hassle is a narrative adventure game that is as much about friendship as it is about body parts. From the same universe (and set on the same Tuesday in fact) as previous hit Manual Samuel, comes this macabre adventure where you play as Bjørn, a pacifist Viking who hates the idea of dying and going to Valhalla… who then ends up dying and getting taken to Valhalla. When Bjørn is resurrected to assist with a task for the mysterious Pesto, he sees a way to negotiate his way out. Using Bjørn’s undying corpse with its ability to detach and combine limbs at will, players must solve challenging puzzles and navigate tricky levels in order to retrieve a certain magical item… In return, Pesto will try to grant Bjørn a permanent residence in Helheim – what a hassle!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا عرب فیروزجایی

    مهمان

    بازی بسیار عالی بود. ولی سخت.
    پیشنهاد می کنم از پارسی گیم بگیرید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیررضا عرب فیروزجایی

    مهمان

    بازی به راحتی نصب و به خوبی اجرا شد.
    خیلی هم بازی باحالیه.
    ممنون پارسی گیم.

    پاسخ دهید