دانلود بازی Kentucky Route Zero برای PC
دانلود بازی Kentucky Route Zero برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kentucky Route Zero برای PC

پارسی گیم 14 مهر 1399 5 دیدگاه
17,044 بازدید

دانلود بازی Kentucky Route Zero برای کامپیوتر

کمتر بازی پیدا می‌شود که بتواند داستان را به‌گونه‌ای ادبی و بدون کلیشه‌های آزاردهنده روایت کند. معمولاً گیم پلی در مقام دوم قرار می‌گیرد و داستان توسط یک بازی‌ساز نوشته می‌شود که منبع یادگیری‌اش، یک سری فیلم‌های هالیوودی است. استودیو Cardboard Computer در سال 2013 با اولین بازی‌اش وارد بازار شلوغ و آشفته بازی‌های ویدیویی شد و بازی Kentucky Route Zero را منتشر کرد. این بازی یک ماجراجویی با رنگ و بوی رئالیسم جادویی است که در مورد یک بزرگ‌راه در گوشه‌ای تاریک از کنتاکی به نام صفر است. این بزرگ‌راه به‌ظاهر آرام می‌نماید و تنها رفیقش، غروب آفتاب و خودروهایی است که گاهی به‌سرعت از آن می‌گذرند اما هیچ‌چیز این اندازه تکراری و ساده نمی‌ماند!

داستان بازی Kentucky Route Zero در مورد راننده‌ای به نام کانوی است که مسئول حمل‌ونقل یک مغازه عتیقه‌فروشی است. کانوی در آخر مأموریتش باید بسته‌ای را به آدرس مشخصی تحویل دهد و تنها راه رسیدن به این آدرس هم جاده صفر است؛ اما وقتی به دنبال این جاده می‌رود، نمی‌تواند آن را پیدا کند و از فرد نابینایی، آدرس این جاده را می‌پرسد. همین پرسیدن آدرس، ورود به باتلاقی است که هر بار بدتر و بدتر می‌شود. داستان بازی در پنج قسمت روایت می‌شود که تمامی دیالوگ‌ها به‌صورت متنی ارائه می‌شوند و فضای بازی آمیخته‌ای از رنگ سیاه‌وسفید است که کنار هم، حس عجیبی را منتقل می‌کنند که در اوج ترس، به دل می‌نشیند. گیم پلی توسط اشاره و کلیک پیش می‌رود و تمرکز اصلی بازی، روی روایت داستان به بهترین شیوه است. یکی از ویژگی‌های داستان، انتخاب دیالوگ‌هاست که به همین شکل، پیش‌زمینه شخصیت‌پردازی ایجاد می‌شود و ممکن است انتخاب‌های شما، شخصیت اصلی را یک فرد بامزه یا اینکه خیلی جدی تبدیل کند.

بازی Kentucky Route Zero به شما می‌آموزد که گاهی باید به خیال‌پردازی پرداخت و به نوع فاصله میان خیال و واقعیت چندان مشخص نیست. در کنار این دستان بی‌نظیر و فضای هنری، موسیقی بسیار دل‌نشینی استفاده‌شده که شمارا به اتمام داستان و فهمیدن آخر ماجرا وسوسه می‌کند. هدف اصلی بازی، پیدا کردن جواب برای راز و رمز این جاده سحرآمیز است که حتی روی نقشه هم نمی‌توان پیدایش کرد. یکی از ویژگی‌های داستان خوب آن است که تمامی المان‌ها به درد کاری بخورند و هیچ صحنه و دیالوگی بدون دلیل قرار داده نشود، خوشبختانه سکانس‌های بازی به‌نوعی ساخته‌شده که تماماً به هم ارتباط دارند و هیچ جزئی از این بازی نیست که به دردی نخورد. از گشت‌وگذار در دالان‌های تاریک تا سروکله زدن با افراد مختلف، داستان فراتر از یک تعریف و گفتگو ساده است. در این سبک، بازی‌های Disco Elysium و Tell Me Why را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kentucky Route Zero با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:1 GHz
Memory:512 MB RAM
Graphics:Directx 9.0c compatible video card
DirectX®:9.0c
Hard Drive:250 MB HD space
Sound:Sound card

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7
Processor:1 GHz
Memory:1 GB RAM
Graphics:Directx 9.0c compatible video card
DirectX®:9.0c
Hard Drive:250 MB HD space
Sound:Sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

At twilight in Kentucky, as bird songs give way to the choir of frogs and insects, familiar roads become strange, and it’s easy to get lost. Those who are already lost may find their way to a secret highway winding through underground caves. The people who live and work along this highway are themselves a little strange at first, but soon seem familiar: the aging driver making the last delivery for a doomed antique shop; the young woman who fixes obsolete TVs surrounded by ghosts; the child and his giant eagle companion; the robot musicians; the invisible power company lurking everywhere, and the threadbare communities who struggle against its grip.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Mehdi

    مهمان

    سلام لطفا یه بازی کامپیوتری بزرگسال باحال معرفی کنید هیچکدوم از اینا به مزاغم خوش نیومد راستش مرسی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    aamir

    مهمان

    سلام. پک goodlies جدا هست یا همراه با نسخه gog هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما اگر ممکنه بازی Kentucky Route Zero هم که بازی زیبا و مبتنی بر متن هم زیرنویس بفرمایید باتشکر از شما و تیم زحمت کشتون بخاطر لذت دو چندان ما از بازی ها

    پاسخ دهید
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام ببخشید رو ویندوز 10 میاد؟ ویندوز 10 64 بیتی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به متین

      پشتیبانی

      سلام
      مشکلی نیست