Apex-Legends-Aftermarket
یحیی رحیمی

اضافه شدن کراس پلی، مود و اسکین های جدید در رویداد تازه Apex Legends

یحیی رحیمی 11 مهر 1399 بدون دیدگاه
615 بازدید

بازی Apex Legends یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال است که در طول زمان، پیشرفت زیادی به خود دیده است. استودیو بازی به‌تازگی رویداد Aftermarket Collection را معرفی کرده که با اضافه شدن حالت کراس پلی همراه است. این رویداد جدید با اضافه شدن یک مود و اسکین های اختصاصی همراه است که از روز 6 اکتبر شروع به کار خواهد کرد.

اضافه شدن حالت کراس پلی، بزرگ‌ترین تغییر بازی Apex Legends است که به لطف این رویداد جدید، به بازی اضافه‌شده است. کراس پلی فعلاً به‌صورت بتا در دسترس خواهد بود و در طول ماه‌های مانده به پایان سال 2020 میلادی، تکمیل خواهد شد. کراس پلی اجازه اتصال کاربران PS4، Xbox One و PC را می‌دهد و درصورتی‌که دوست شما کنسول گیمر است و شما پی سی، می‌توانید به‌راحتی در یک تیم قرارگرفته و از همراهی با او در بازی، لذت ببرید.

تیم توسعه بازی در حال کار روی قابلیت Cross-Progression است. این ویژگی قابلیت ادامه بازی در یک پلتفرم دیگر را می‌دهد و فرض کنید که مدتی روی پی سی بازی کرده‌اید و حالا می‌خواهید روی کنسول به بازی ادامه دهید، این قابلیت اجازه انتقال اطلاعات را می‌دهد؛ اما این ویژگی در دست‌ساخت است و فعلاً منتظر آن نباشید.

رویداد Aftermarket Collection یک مود رقابتی جدید به نام Flash Points را به ارمغان آورده که روند هیجان‌انگیزی دارد. در این مود خبری از آیتم‌های هیلر و افزایش جان و زره وجود ندارد و به‌جای آن، یک سری مناطق در نظر گرفته‌شده که با حضور در آن‌ها، میزان جان و شیلد دوباره پر خواهد شد. ورود به این مکان‌های در نظر گرفته، کار آسانی نخواهد بود و ممکن است جان خود را آنجا از دست دهید.

تغییر بزرگی در قانون دایره اصلی هم صورت گرفته و این دایره به‌طور مداوم کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا در آخر، به یکی از این نقاط معرفی‌شده برسد. این باعث ایجاد لحظه‌های هیجان‌انگیزی در بازی می‌شود زیرا که میزان جان بازیکنان در منطقه نهایی، به‌طور مداوم افزایش می‌یابد. رویداد جدید بازی Apex Legends با اضافه شدن اسکین های تازه‌ای همراه است و جایزه اصلی این رویداد هم یک سری آیتم‌های تزئینی خواهد بود.

روز 6 اکتبر برابر با 15 مهر، منتظر دریافت این آپدیت تازه باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.