Apex Legends
یحیی رحیمی

جریمه جدید Apex Legends برای افرادی که بازی را زود ترک می کنند

یحیی رحیمی 20 فروردین 1398 بدون دیدگاه
741 بازدید

هفته گذشته با انتشار آپدیت 1.1 بازی Apex Legends شاهد لحظات استراس آوری برای بازیکنان بودیم و آن‌هایی که وارد بازی شده بودند، به یک باره حساب کاربری شان ریست شده بود و البته این مشکل با انتشار یک پچ کوچک رفع شد. اما موضوع دیگری که در این میان بسیاری از کاربران را دچار حیرت کرد، این بود که در صورت زودتر خارج شدن از بازی دچار جریمه خواهید شد.

این جریمه زمانی اتفاق می افتد که بازیکن روی زمین افتاده باشد و دیگر منتظر این نماند که یکی از هم تیمی هایش او را به بازی بازگرداند و یک سره از بازی خارج شود. همچنین بعضی وقتها مشکلاتی ایجاد می شوند و بازیکن به دلیل تعویض هیرو خود، قطع می شود و به سمت یک بازی دیگر می رود و واقعا این موقعیت ها آزار دهنده است. یک تیم تمام تمرکزش را روی بردن می گذارد و یک دفعه یکی از آن‌ها به هر دلیلی از بازی خارج می شود و باید بگوییم که اگر جزو این افراد هستید، دیگر نمی توانید فرار کنید و جریمه در انتظار شماست.

Respawn در این مورد گفته است که مدت زیادی است روی این ویژگی کار می کند و حالا با آپدیت جدید، آن را فعال کرده است و البته در متن آپدیت چنین چیزی نوشته نشده بود و استدیو بعدا آن را آپدیت کرد و فعلا این جریمه غیر فعال شده است و قرار است به زودی در تمام پلتفرم ها فعال شود. البته Respawn در پست های بعدی خود مشخص کرده است که این جریمه در صورت اینکه تیمتان کامل باشد یا اینکه واقعا بمیرید، اعمال نمی شود و باید ببینیم که در آخر چگونه خواهد بود.

Respawn اخیرا موج جدیدی از بستن حساب های کاربران توسط ID سخت افزاری  در Apex Legends شروع کرده است و بسیاری از هکرها و متقلبان را اخراج کرده است.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.