پارسی گیم

دانلود بازی Projection First Light برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1399 بدون دیدگاه
4,250 بازدید

دانلود بازی Projection First Light برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی پلتفرمر با رشد موبایل‌های هوشمند و استودیوهای مستقل، موردتوجه بازی بازها قرارگرفته‌اند و نمونه‌های محبوبی در این ژانر را مشاهده کرده‌ایم. این نوع بازی‌ها اجازه ساخت یک دنیای مینیمال با داستان‌های عمیق و مفهومی را داده که شاید در نگاه اول، کسی انتظار این مفاهیم را از چنین بازی‌های ساده‌ای نداشته باشد. استودیو Shadowplay Studios سال گذشته بازی Projection First Light را برای سیستم‌عامل موبایل منتشر کرد و حالا این بازی را برای رایانه‌های شخصی هم عرضه کرده تا افراد زیادی از دنیای معمایی و تاریک و روشن بازی لذت ببرند و ماجراجویی بی‌نظیری را با حضور قهرمانان افسانه‌ای تجربه کنند و زندگی را از دید ایدئولوژی‌های مختلفی بچشند.

بازی Projection First Light در مورد دختربچه‌ای به نام گرِتا است که شاداب و بازیگوش است که با دنبال کردن پروانه‌ای در مسیر مدرسه، باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شهر می‌شود. پدر و مادر گرتا با دریافت شکایاتی از مردم، او را تنبیه می‌کنند و مجبور به ماندن داخل اتاقش می‌شود. عصبانیت او باعث آزادی پروانه می‌شود و با دنبال کردن این پروانه، وارد دنیای سحرآمیزی از نور و تاریکی می‌شود. فضای بازی کاملاً مینیمال است و همه‌چیز به رنگ سیاه‌وسفید ارائه می‌شود که باعث ایجاد سؤالات زیادی هنگام روایت داستان می‌شود و به‌نوعی آن را اسرارآمیز می‌کند. این دنیای سیاه و تاریک توسط یک گیم پلی معمایی و پلتفرم جلو می‌رود که فوق‌العاده ذهن شمارا درگیر می‌کند و هر آن به فکر یافتن معنی و مفهومی از حرکات انجام‌شده خواهید بود. معماهای بازی با آزمایش و خطا حل نمی‌شوند و به درک نزدیکی از فیزیکی این دنیا نیاز است.

فضای بازی Projection First Light با نورپردازی خیره‌کننده‌ای همراه است که نمونه آن را بیشتر در بازی‌های مینیمال مشاهده کرده‌ایم. به‌نوعی نور مسیر را برای شما مشخص می‌کند و نمایش عروسکی که باوجود اسطوره‌های شرقی ارائه می‌شود را معنی می‌بخشد. رسیدن به درک متعالی از دنیا شاید هدف اصلی بسیاری از انسان‌های اندیشمند باشد و این فرصت در اختیار همگان قرار نمی‌گیرد. روزگاری بودا از تمام کاخ و سلطنت دست کشید و مدت‌ها به دنبال خودآگاهی، از زندگی عادی و سیستم‌های تکراری دست کشید. این بازی هم داستان دختری را نشان می‌دهد که در یک‌قدمی خودآگاهی است و خود را از میان تاریخ کشورهایی مانند: چین، یونان، ترکیه، اندونزی و انگلستان پیدا می‌کند. اگر به این سبک بازی‌های مینیمال علاقه‌مند هستید، Inside و Journey گزینه‌های خوبی به‌حساب می‌آیند.

در ادامه برای دانلود بازی Projection First Light با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-760 (4 * 2800) or equivalent / AMD Athlon II X4 645 AM3 (4 * 3100) or equivalent
Memory: 780 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 (1024 MB) / Radeon HD 6850 (1024 MB)
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Projection: First Light follows the adventures of Greta, a girl living in a mythological shadow puppet world, as she embarks on a journey of self-enlightenment with the assistance of legendary heroes from each culture she explores.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.