پارسی گیم

دانلود بازی The Sojourn برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1399 1 دیدگاه
4,648 بازدید

دانلود بازی The Sojourn برای کامپیوتر

اگر به دوران دبستان برگردیم، می‌بینیم که تمامی دروس با تمرین‌هایی همراه بود که درواقع معماهایی سرگرم‌کننده بودند تا کم‌کم با ماهیت حل مسئله آشنا شویم. بازی‌های ویدیویی هم به‌نوبه خود، چنین روندی را استفاده کرده‌اند و بازی‌های زیادی با ماهیت معمایی ظهور کرده‌اند. استودیو Shifting Tides هم یکی از این توسعه‌دهندگان است که تنها به دنبال ارائه تجربه‌ای معمایی و سرگرم‌کننده است و با این انگیزه، بازی The Sojourn را تولید کرده و شرکت Iceberg Interactive هم آن را راهی بازار کرده است. وارد دنیای معمایی و تشکیل یافته از نور و تاریکی شوید و سفر بی‌نظیری باوجود چالش‌ها و موانع مختلف را تجربه کنید.

بازی The Sojourn شمارا وارد یک سرزمین اعجاب‌انگیز می‌کند و همان لحظه که فکر می‌کنید، تک‌وتنها افتاده‌اید و به فکر راه چاره می‌گردید، نور به شکل راهنمای شما وارد محیط می‌شود و مسیر را مشخص می‌کند. تنها چند دقیقه از شروع بازی نگذشته که با قوانین دنیا آشنا می‌شوید و می‌بینید که اینجا هم، بدون تلاش و حل مشکلات و تضادها، به هیچ جایی نخواهید رسید و سر جای خود درجا می‌زنید. اینجاست که باید دست‌به‌کار شوید و معماها را یکی پس از دیگری حل کنید. داستان بازی از طریق بررسی محیط و موقعیت مجسمه‌ها و المان‌های محیطی روایت می‌شود و خبری از گفتگو و نوشته برای منتقل کردن روایت و مفهوم نیست. هدف اصلی سازندگان هم پرداختن به یک داستان کامل نیست و تمرکز اصلی، معماهای بازی هستند. اما این معماها به چه شکل هستند؟ بازی دارای دو بخش روشن و تاریک است که برای حل پازل‌ها باید بین آن‌ها منتقل شوید. در حالت تاریک کارهایی را می‌توان انجام داد که در حالت روشن، قادر به انجام نیستیم و بلعکس.

بیشتر معماها با تغییر موقعیت تندیس‌ها همراه است و بعضی‌اوقات هم با نواختن ساز چنگ و استفاده از ابزارهای موجود در محیط، راه رسیدن به بخش بعدی نقشه را پیدا خواهید کرد یا خواهید ساخت. پازل‌های بازی The Sojourn با مرور زمان پیچیده‌تر می‌شوند و باید خلاقیت بیشتری برای حل آن‌ها به خرج بدهید وگرنه همچنان در محیط باقی خواهید ماند و راه فرار نخواهید داشت. این چالش‌ها ممکن است پس از مدتی خسته‌کننده شوند اما هر بار یک محیط یا المان محیطی تازه‌ای اضافه می‌شود تا ذهن شمارا جذب کند و معماهای پیچیده‌تری جلوی شما قرار داده شود. فضای بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و ازنظر هنری، قابل‌تحسین است. اگر به این سبک از بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم Outer Wilds و The Witness را بازی کنید.

در ادامه با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 470 or AMD Radeon 6870 HD series card
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD R9 290X series card or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Traverse a thought-provoking puzzle game and its immersive colour-drenched world of light and shadow.

In The Sojourn you arrive in a mysterious land, where lights guide you forward. It’s not long until the world reveals itself to be full of challenges. Now, you must overcome these intricate and ever more demanding obstacles to uncover the nature of reality.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    این کجاش ایرانی هست
    شرکتش که توی بریتانیا هست

    پاسخ دهید