دانلود بازی Keep in Mind Remastered برای PC
دانلود بازی Keep in Mind Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Keep in Mind Remastered برای PC

پارسی گیم 28 دی 1400 بدون دیدگاه
2,474 بازدید

دانلود بازی Keep in Mind Remastered برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی داستان‌ها و روایت‌های جذاب و مختلفی را برای ما روایت می‌کنند. ما در این بازی‌ها می‌توانیم دوستی، همکاری، ترس و وحشت، فداکاری و بسیاری چیزهای دیگر را فرا بگیریم. گاهی سازندگان بازی‌های ویدیویی تمام تلاش خود را برای روایت هنری این سوژه‌ها به کار می‌گیرند تا به شکلی ساده اما تأثیرگذار، داستان را به خوردمان دهند. بازی Keep in Mind Remastered از استودیو Little Moth Games عنوانی ترسناک و متفاوت بوده که روایت‌های مردی افسرده و زندگی تاریکش را به شکلی زیبا برای شما روایت خواهد کرد. اگر زمانی از خواب بیدار شوید و وارد دنیایی ترسناک و مملو از هیولاهای وحشتناک شوید، چه حسی به شما دست خواهد داد؟

داستان بازی زندگی مردی به اسم Jonas را دنبال می‌کند که درگیر اعتیاد به الکل، افسردگی و غم است. شبی او از خواب بیدار شده و خودش را در دنیایی متفاوت و نفرین شده که ساکن هیولاها و موجودات مخوف است. او که گمشده و هراسان است، باید با این موجودات مقابله کند تا بتواند به خانه برگردد و رازهای تاریک درون ذهنش را حل کند. این بازی مستقل بیشتر ترس و اضطراب را به شکلی روان‌شناختی به شما منتقل می‌کند و گرافیک ساده و دوبعدی آن، شکل هنری خاصی دارد که در این امر موفق عمل می‌کند.

گیم پلی بازی به گشت‌وگذار، فرار کردن از دست هیولاها، حل معماها و عبور از موانع خلاصه می‌شود. سازندگان هدف اصلی خود از ساخت بازی را، یک روان‌درمانی شرح داده‌اند تا بتوانند به افرادی که مشکلات روحی و افسردگی دارند کمک کنند. در طول بازی، چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و در نهایت به وضعیت ذهنی آرام‌تری هم در داخل بازی و هم در زندگی واقعی خود خواهید رسید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Keep in Mind Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 500 Series
Storage: 135 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

If you awoke in a dark world plagued by beasts and demons, what would you do?
Keep in Mind: Remastered follows Jonas, a man haunted by alcoholism, depression, and grief. One night, he awakens to a shadowy mirror world where beasts lurk and the stars don’t shine. Lost and scared, Jonas must face all those twisted beasts if he ever wishes to return home and learn the truth about his darkness.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.