Demons-Souls
یحیی رحیمی

اسکرین شات و جزئیات نسخه Digital Deluxe بازی Demon’s Souls منتشر شد

یحیی رحیمی 9 مهر 1399 بدون دیدگاه
382 بازدید

سونی با دو بازی انحصاری نسل جدید کنسول‌ها را شروع می‌کند. اولین بازی که Marvel’s Spider-Man Miles Morales نام دارد، یک نسخه فرعی از بازی اصلی است که پیشرفت‌های زیادی ازلحاظ گرافیکی دارد. Demon’s Souls بازی دوم است که اولین بار روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد و حالا با گرافیک نسل نهم و ویژگی‌های جدید، همراه پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

پلی استیشن امروز یک سری اسکرین شات های جذاب از بازی Demon’s Souls منتشر کرده که درک بهتری از گرافیک آن در اختیار ما قرار خواهد. این تصاویر مکان‌های مختلفی از دنیای تاریک و ترسناک بازی را نشان می‌دهد و هدف اصلی سونی از انتشار این تصاویر، نشان دادن سطح جزئیات گرافیکی است. برای نمونه یکی از تصاویر، زره زووم شده شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که جزئیات و نورپردازی روی آن بی‌نظیر است. بقیه تصاویر هم یک سری هیولاهای وحشتناک را نشان می‌دهد و شاید یکی از زیباترین این اسکرین شات ها، تماشای کوهستان در افق باشد.

پلی استیشن جزئیات نسخه Digital Deluxe بازی Demon’s Souls را هم منتشر کرده است. این نسخه از بازی باقیمت 90 دلار به فروش خواهید رسید که تنها از طریق فروشگاه پلی استیشن قابل‌خرید خواهد بود. این نسخه از بازی، یک سری آیتم‌های مخصوص را به بازیکن می‌بخشد که ازجمله آن‌ها می‌توان به زره و سلاح‌های جدید اشاره کرد. همچنین موسیقی متن بازی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که گوش دادن به آن، تجربه دل‌نشینی خواهد بود. نمی‌توان گفت این نسخه از بازی، ارزش پرداخت 20 دلار بیشتر را دارد اما بالاخره این نسخه از بازی هم وجود دارد.

بازی Demon’s Souls روز 22 آبان ماه همراه کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و این بازی ارزش تجربه همان روز اول را دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.