دانلود بازی Port Royale 4 Extended Edition برای PC
دانلود بازی Port Royale 4 Extended Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای PC

پارسی گیم 2 خرداد 1400 3 دیدگاه
10,526 بازدید

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای کامپیوتر

حسی که دریا و اقیانوس به انسان منتقل می‌کنند را نمی‌توان با هیچ واژه‌ای بیان کرد. تاریخ بشر با ساخت کشتی و دریانوردی پیشرفت فوق‌العاده داشته است و بنادر مختلف سراسر دنیا، منزلگاه شهرهای جدیدی در سراسر دنیا بوده‌اند. استودیو Gaming Minds به تهیه‌کنندگی شرکت مشهور Kalypso Media، بازی جدیدی در ژانر استراتژیک و مدیریت بنادر و نقل‌وانتقال کالا میان کشورهای مختلف دنیا راهی بازار کرده است. بازی Port Royale 4 Extended Edition تجربه‌ای بی‌نظیر از دریانوردی توسط کشتی‌های چوبی و زیبای قرن 17 را در جدال عظیمی برای فتح بخش‌های تازه کشف‌شده دنیا نشان می‌دهد. سوار کشتی شوید و به بنادر مختلفی در سراسر دنیا سفر کنید.

Field of Glory II Medieval - Reconquista
در بسته الحاقی Buccaneers شما در نقش شخصیتی به نام Jolly Roger بازی می‌کنید که دزد دریایی ماهری بوده و باید کشتی‌های مختلف را غارت کند و با منابع و پولی که به دست می‌آورد، به یکی از معروف‌ترین دزدان دریایی در منطقه دریای کارائیب تبدیل شود.مأموریت‌های جدید در کنار مدل‌های کشتی جدید برای دزدی سایر کشتی‌ها، موسیقی متن جدید و سبک و سیاق دزدان دریایی برای شهر و ساختمان‌های شما از دیگر چیزهایی است که در بسته الحاقی Buccaneers به بازی Port Royale 4 اضافه‌شده است.

قرن 17 میلادی با کشف قاره آمریکا همراه بود که باعث ایجاد مسابقه‌ای نفس‌گیر میان قدرت‌های جدید همانند انگلستان، فرانسه، اسپانیا و هلند به‌منظور فتح این قاره جدید شد. استفاده از کشتی و دریانوردی به بزرگ‌ترین وسیله برای رسیدن به آن‌سوی جهان و مناطق جدید شد. بازی Port Royale 4 Extended Edition کنترل یک کلونی از حاکمان جوان و دریانوردان خبره را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید به‌آرامی، شهر جدیدی را در حاشیه اقیانوس ایجاد کرد و با هدایت اقتصاد جهانی به سمت این شهر، آن را به یک بندر بزرگ و نقطه مهمی برای سیستم دادوستد دنیا تبدیل کرد. کنترل جزیره بزرگی در اختیار شماست تا با ایجاد مشاغل جدید و کشتی‌های نو، برگ تازه‌ای از تاریخ بشر را در این قسمت از کره زمین رقم بزنید. ایجاد ساختمان‌های جدید و اتصال جزایر به یکدیگر، ازجمله اهداف بازی به شما می‌رود.

برای اولین بار در سری بازی Port Royal، جنگ‌های دریایی را شاهد هستیم و باید ناوگان پرقدرتی را برای تصرف و دفاع از جزایر فتح‌شده ایجاد کنید و جنگ بزرگی را در سراسر اقیانوس به راه بیندازید. یکی از بخش‌های جالب بازی Port Royale 4 Extended Edition سروکله زدن با دزدان دریایی است که چالش جدی برای شما ایجاد می‌کنند. این بازی دقیقاً همان چیزی است که شما از یک اثر استراتژیک انتظار دارید و مکانیسم‌های موجود در بازی به‌خوبی حس مدیریت و اداره یک بندر بزرگ را به شما منتقل می‌کنند. هدف اصلی بازی ایجاد زنجیره‌ای از نقاط دادوستد است در سراسر دنیا و کنترل گردش مالی و کالا در این بنادر است. وقت آن است که دست‌به‌کار شوید و کشتی خود را برای سفری بلندمدت آماده کنید، کاپیتان! اگر به این سبک بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، بازی‌های Tropico 6 و Anno 1800 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: AMD or Intel, Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: AMD or Intel, Intel Core i5 7400s @ 3.5 GHz or AMD Ryzen 5 @ 3.4 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580 or better (4096MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set sail and join the colonial powers of Spain, England, France and the Netherlands in their fight for supremacy of the Caribbean in the 17th century.
In ‘Port Royale 4’ you will take control of a colony as a young and ambitious governor who is eager to learn what it takes to manage and grow his small settlement into a bustling trader city. Develop production chains connecting multiple islands and create complex trade routes across the Caribbean, covering the ever-growing needs of the respective cities. Make use of the detailed sea map to avoid stormy weather regions, cliffs or shallow waters.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Kamy

    مهمان

    سلام اپدیت 1.2 رو کی میذارین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    kasra

    مهمان

    سلام
    این بازی از نظر گرافیک و گیم پلی قابل مقایسه با anno 1800 هست یا نه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Kamy در پاسخ به kasra

      مهمان

      بلکه بهتر دوست عزیز. همچنین گیم پلی خیلی بهتری نسبت به آنو داره