دانلود بازی KungFu Kickball برای PC
دانلود بازی KungFu Kickball برای PC پارسی گیم

دانلود بازی KungFu Kickball برای PC

پارسی گیم 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,791 بازدید

دانلود بازی KungFu Kickball برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌های مختلف یکی از کارهایی است که شاید ریسک بالایی در ساخت بازی‌های ویدیویی داشته باشد اما می‌تواند منجر به خلق بازی‌های متفاوتی با ایده‌های جدید شود. استودیوهای بازی‌سازی کوچک و مستقل بیشتر می‌توانند این ریسک را به جان بخرند. بازی KungFu Kickball از استودیو WhaleFood Games عنوانی جذاب و مهیج بوده که در آن تلفیقی از مبارزات تن‌به‌تن و شوت کردن توپ را تجربه خواهید کرد، تجربه‌ای تلفیقی از کونگ فو و فوتبال!

بازی در محیط‌های دوبعدی و ساده‌ای جریان دارد که تیم‌های تک‌نفره و دونفره در آن وارد میدان نبرد می‌شوند. هر گروه زنگ بزرگی در قسمتی از نقشه داشته و هدف این است که توپ را با استفاده از فنون رزمی خود به این زنگ پرتاب کنید، هر بار که زنگ به صدا در آید، امتیازی برای تیم شما حساب خواهد شد. بازی را می‌توانید به‌صورت 1v1 و 2v2 تجربه کنید و از هیجان بالای آن لذت ببرید. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های گیم پلی، بخش مبارزه‌ای‌اش است که باعث می‌شود علاوه بر تجربه یک عنوان ورزشی، فنون رزمی خود را بر روی حریف نیز اجرا کنید!

محیط‌های بازی نیز حالتی پویا و زنده دارند و برخی از اجزای آن‌ها مانند بلوک‌ها و ستون‌ها با ضربات شما تخریب خواهند شد. بازی شامل 6 میدان نبرد منحصربه‌فرد بوده که هر کدام طراحی متفاوتی دارند. علاوه بر این 6 کاراکتر برای انتخاب در دسترس است که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند، برای مثال Monk در تمامی موارد مهارت یکسان داشته ولی Assassin سرعتی سرسام‌آور اما قدرت کمتری در ضربات دارد. این تنوع کاراکترها و گیم پلی تلفیقی مبارزه و شوت کردن توپ، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی KungFu Kickball با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 2.5GHz or AMD Phenom 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 5850
Network: Broadband Internet connection
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Compete against your friends in a fantasy sport that mixes soccer with kung fu action movies. Fly through the air and unleash a flurry of punches, kicks, and mystical arts to overpower the other team and smash the ball into their bell. Every bell ring counts as a point and the team with the most points when time runs out is crowned the winner.
Hone your skills in the single-player championship modes against increasingly difficult AI, then duke it out with friends in either local multiplayer or online multiplayer in versus or quickmatch modes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.