Xbox-Series-X_S
یحیی رحیمی

پیش فروش تمامی موجودی انبار Xbox Series X / S فروشگاه‌های ژاپنی در 20 دقیقه

یحیی رحیمی 6 مهر 1399 بدون دیدگاه
336 بازدید

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S در ماه نوامبر میلادی عرضه خواهند شد اما پیش‌فروش این کنسول‌ها هفته گذشته در کشورهای مختلفی شروع شد. مایکروسافت با انتشار یک توییت از ثبت رکورد فوق‌العاده‌ای در زمینه پیش‌فروش خبر داده و گفته که میزان تقاضا بسیار زیاد بوده است. تمامی موجودی انبار فروشگاه‌ها در بسیاری از کشورهای دنیا پیش‌خرید شده اما کسی باور نمی‌کند که این رکورد در کشور ژاپن به ثبت برسد.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط VGC، فروشگاه‌های مطرح ژاپن در عرض 20 دقیقه تمامی موجودی انبار کنسول Xbox Series X را فروش رسانده‌اند و این میزان در مورد Xbox Series S هم یک ساعت بوده است. البته ممکن است تعداد کنسول‌های فرستاده‌شده به ژاپن پایین‌تر از دیگر نقاط جهان باشد و همین باعث اتمام پیش‌فروش در ساعت اولیه شروع‌شده است اما همین شروع خوبی برای کنسول‌های جدید مایکروسافت به‌حساب می‌آید.

شروع فروش کنسول‌های Xbox One در ژاپن چندان خوب نبود و اگر به گزارش‌های آن زمان نگاه کنیم، عده زیادی این کنسول را به‌جای پلیر بلوری خریداری می کردند. فعلاً نمی‌توان در مورد میزان فروش کنسول‌های ایکس باکس صحبت کرد و به‌خصوص مایکروسافت تصمیم گرفته تا در مورد آمار فروش Xbox One صحبت نکند و باید دید این رویه در مورد Xbox Series X هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس روز 10 نوامبر میلادی برابر با 20 آبان ماه به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد. در خبر دیگری، فیل اسپنسر از احتمال انحصاری شدن بازی‌های شرکت بتسدا گفته و باور دارد که اکوسیستم ایکس باکس، بهترین مکان برای گیمرهاست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.