Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: کولاک Call of Duty: Modern Warfare

یحیی رحیمی 7 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,214 بازدید

هفته گذشته برای دنیای بازی های ویدیویی، هفته بسیار مهمی بود و شاهد عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال بودیم. بازی Call of Duty: Modern Warfare حالا توانسته مقام اول چارت فروش هفتگی انگلستان را به دست بگیرد و حتی نسخه های قبلی خود را نیز شکست دهد.

چارت فروش هفتگی بریتانیا حاکی از کسب مقام اول فروش توسط بازی Call of Duty: Modern Warfare است. کسب این مقام به هیچ وجه تعجب آور نیست و همه انتظار این موضوع را داشتند. به نظر می رسد که این بازی برای چند ماه نیز در صدر جدول باشد و بازی دیگری نتواند آن را تکان دهد. به همین دلیل اگر هفته های آینده نیز آن را در جایگاه اول دیدید، تعجب نکنید.

اگر بیاییم و آمار فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare را با نسخه Black Ops 4 بسنجیم، باید گفت که میزان فروش Modern Warfare حدود 39 درصد افزایش یافته است و این نشان از موفقیت بازی نسبت به نسخه قبلی دارد. به نظر می رسد که در این میان تنها میزان فروش بازی Call of Duty: WWII از این بازی بیشتر بوده است. هر چند که فروش دیجیتالی هیچ کدام به نسخه جدید نمی رسد.

در ادامه لیست می توانیم بازی FIFA 20 را مشاهده کنیم که جایگاه دوم را کسب کرده است. مقام سوم نیز به WWE 2K20 رسیده است که البته با توجه به باگ ها و مشکلات پیش آمده برایش، رسیدن به چنین مقامی کمی عجیب است. در ادامه نیز بازی جدید The Outer Worlds جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. MEDIVEIL نیز که از اختصاصی های جدید سونی است، توانسته مقام ششم را به دست آورد و شاهد شروع خوبی بوده است.
می توانید در ادامه نگاهی به 10 بازی برتر این هفته انگلستان بیندازید.

  1. CALL OF DUTY: MODERN WARFARE
  2. FIFA 20
  3. WWE 2K20
  4. THE OUTER WORLDS
  5. MEDIEVIL
  6. MARIO KART 8 DELUXE
  7. RING FIT ADVENTURE
  8. TOM CLANCY’S GHOST RECON: BREAKPOINT
  9. PLANTS VS ZOMBIES: BATTLE FOR NEIGHBORVILLE
  10. MINECRAFT

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.