days Gone
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Days Gone جلوتر از Mortal Kombat 11

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,054 بازدید

هفته گذشته به طور قطع بسیار شلوغ بود و شاهد انتشار دو عنوان بزرگ به نام بازی Days Gone و Mortal Kombat 11 بودیم. تا به این لحظه هیچ ایده ای از میزان فروش این بازی ها نداشتیم و تازه امروز GfK Chart-Track آمار و ارقام پرفروش ترین بازی های هفته گذشته منتی به روز 27 آوریل کشور انگلستان را منتشر کرده است.

Days Gone که جدیدترین اختصاصی سونی است، موفق به فروش خارق العاده شده است و با شایستگی تمام مقام اول جدول را از آن خود کرده است. تا به جال هیچ بازی نتوانسته در هفته اول خود به چنین فروشی دست یابد و حداقل در سال 2019 این اولین بازی است که هفته اول خود را چنین خوب شروع کرده است. منتقدان Days Gone را تنها یک بازی معمولی می دانند و به نظر آن‌ها در قد و قواره سونی نیست.

دیگر تازه کار این هفته نیز آخرین ساخته استدیو NetherRealm به نام Mortal Kombat 11 است و با توجه به اینکه روی پلفترم های بیشتری نیز در دسترس بوده است؛ اما بازهم نتوانسته حریف Days Gone شود و به مقام دوم جدول بسنده کرده است. آمارها حاکی از آن است که فروش نسخه یازدهم در هفته اول، 43.6 درصد پایین تر از هفته اول نسخه دهم است و عجیب است که با وجود این همه تبلیغات، شاهد چنین چیزی هستیم.

البته این را در نظر بگیرید که تنها فروش فیزیکی بازی ها در نظر گرفته شده است و خبری از آمار و ارقام فروش دیجیتالی نیست و این را باید خود فروشگاه های سونی و مایکروسافت اعلام کنند. جالب است که 71 درصد فروش Mortal Kombat 11 نیز از جانب کاربران PS4 بوده است. بازی World War Z که هفته گذشته در مقام اول قرار داشت، به جایگاه دهم سقوط کرده است و به نظر فروش آن تنها یک حباب بوده است.

یکی از شگفتی ها نیز بالا آمدن بازی Forza Horizon 4 از مقام شانزدهم جدول به هشتم است و بقیه بازی ها نیز مانند همیشه تکراری هستند. می توانید در زیر نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا بیندازید.

  1. Days Gone
  2. Mortal Kombat 11
  3. FIFA 19
  4. Red Dead Redemption 2
  5. The Division 2
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Sekiro: Shadows Die Twice
  8. Forza Horizon 4
  9. New Super Mario Bros. U Deluxe
  10. World War Z

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.