یحیی رحیمی

رنک بازیکنان FIFA 21 اعلام شد: مسی بازهم در صدر

یحیی رحیمی 21 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,285 بازدید

چندهفته‌ای تا انتشار بازی FIFA 21 مانده و حالا زمان آن است که EA Sports از رنک بازیکنان موجود در بازی رونمایی کند. تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته اعمال‌شده است اما مهم‌ترین تغییر در رنک بازیکنان ابتدایی ایجادشده است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هنوز جایگاه اول و دوم را در اختیاردارند اما EA میزان توانایی‌های این دو را اندکی پایین آورده است که زمینه پیشرفت در بخش Ultimate Team را ایجاد می‌کند.

از توانایی مسی و رونالدو یک عدد کم شده است اما با نگاهی به کارت او در آلتیمت تیم، امتیاز 99 را مشاهده می‌کنیم که مشکلاتی در بخش آنلاین و ایجاد تیم پیش می‌آورد. با کاهش سطح توانایی این دو ابرستاره، امکان ایجاد تیم با تعادل بیشتری پدید آمده و تنوع بیشتری را میان بازیکنان صدرنشین مشاهده می‌کنیم.

می‌توانید در زیر نگاهی به رنک بازیکنان FIFA 21 بیندازید و نیازی به صحبت اضافه نمی‌بینیم. بازیکنان جوانی مانند الکساندر آرنولد و یادون سانچو پیشرفت خوبی داشته‌اند و سه امتیاز به توانایی آن‌ها اضافه‌شده است. آرون بیساکا انگلستانی هم شاهد افزایش 4 واحدی امتیاز بوده و ارلینگ هالاند هم از امتیاز 73 به 84 رسیده که پیشرفت بسیار خوبی را نشان می‌دهد. خرید او در بازی فیفا 21 نفع زیادی به تیم می‌رساند.

لوکا مودریچ هافبک کروات تیم رئال مادرید، شاهد کاهش امتیاز از 90 به 87 بوده است و به نظر روزهای اوج او در حال اتمام است. مارکو رویس هم دیگر بازیکنی است که چشم از الگوریتم پیچیده EA به دور نمانده است و میزان توانایی او سه امتیاز کاهش پیدا کرده است. عجیب است که در امتیاز بازیکنانی مانند لوکاکو، اوبامیانگ و تیمو ورنر تغییر خاصی ایجاد نشده است و این در حالی است که لوکاکو لیگ ایتالیا را منفجر کرد، اوبامیانگ فصل خوبی با آرسنال داشت و ورنر با عملکرد عالی‌اش از بوندس لیگا به چلسی نقل‌مکان کرد.

بازی FIFA 21 روز 8 اکتبر منتشر خواهد شد و نسخه مخصوص PS5 و Xbox Series X هم در ادامه سال میلادی عرضه می‌شوند. برای دیدن رنک 100 بازیکن برتر فیفا 21 از وب سایت اصلی EA دیدن کنید.

  1. Lionel Messi
  2. Cristiano Ronaldo
  3. Robert Lewandowski
  4. Kevin De Bruyne
  5. Neymar JR
  6. Jan Okblak
  7. Vigil Van Djik
  8. Kylian Mbappe
  9. Mohamed Salah
  10. Sadio Mane
  11. Marc Andre Ter Stegen
  12. Allison
  13. Sergio Ramos
  14. Manuel Neuer
  15. Sergio Aguero

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.