apex-legends-wattson
یحیی رحیمی

اتصال کاربران PC و کنسول در Apex Legends به شرط حضور پی سی گیمرها در لابی

یحیی رحیمی 7 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,462 بازدید

EA ماه گذشته از اضافه شدن قابلیت کراس پلی و اتصال کاربران کنسول و PC در بازی Apex Legends خبر داد. این بازی قرار است در ماه های آینده روی Nintendo Switch هم عرضه شود و این فرصت مناسبی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا در کنار دوستانشان روی هر پلتفرمی که باشند، سرگرم شوند. اما نحوه اتصال بازیکنان به چه شکل خواهد بود؟

افزودن قابلیت کراس پلی اتفاقی هیجان انگیز برای بازی Apex Legends است و به لطف آن روزهای خوشی در انتظار بازیکنان خواهند بود. افراد زیادی از برتری موس و کیبورد صحبت می کنند و باور دارند که به این شکل قادر به شکست دادن همه ی کنسول گیمرها خواهند شد. به نظر می رسد که این امید واهی خواهد بود زیرا که اتصال بازیکنان کنسول به PC تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که افراد حاضر در لابی متشکل از کاربران PC و کنسول باشد.

مهندس نرم افزار استودیو Respawn Entertainment اخیرا ویدیویی را در شبکه اجتماعی تیک تاک منشتر کرده است و از ویژگی فراپلتفرم صحبت کرده است. به نظر می رسد که این ویژگی کاربران PC و کنسول را به صورت خودکار به هم وصل نمی کند. تنها زمانی می توان از آن استفاده کرد که ترکیبی از PC گیمرها و کنسول گیمرها در لابی وجود داشته باشند و به این شکل تعادل در بازی رعایت خواهد شد.

خواستم در مورد کراس پلی بازی Apex Legends نکته ای را روشن کنم. تنها زمانی وارد لابی های PC خواهید شد که یک پی سی گیمر در تیم خود داشته باشید. کنسول گیمرها نگرانی خود را نسبت به این موضوع نشان داده اند و پی سی گیمرها هیجان زده نباشد. کاربران PC قرار نیست بر کسی غلبه داشته باشند.

بازی Apex Legends روی کنسول های Xbox One، PS4 و PC در دسترس است. این بازی پاییز روی Switch عرضه خواهد شد و همان زمان آپدیت بزرگی با افزودن قابلیت کراس پلی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.