Capcom-TGS-2020
یحیی رحیمی

برنامه کامل حضور شرکت های Capcom و Square Enix در هفته بازی توکیو

یحیی رحیمی 3 مهر 1399 بدون دیدگاه
759 بازدید

مدت هاست منتظر برگزاری هفته بازی توکیو هستیم تا بالاخره ناشران بزرگ از بازی های جدید رونمایی کنند و اطلاعات بیشتری از بازی های قبلی و معرفی شده دریافت کنیم. شرکت های Capcom و Square Enix برنامه کاری و بازی های حاضر در مراسم اعلام کرده اند که در ادامه به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

Square Enix

روز اول – 3 مهر ساعت 12:30 به وقت ایران

اولین روز از حضور شرکت Square Enix با حضور بازی Densha De GO همراه خواهد بود. قرار است که گیم پلی بازی به صورت زنده پخش شود و تولید کننده بازی به همراه کارگردان آن هم توضیحات مختلفی را ارایه دهند. این بازی جدید روز 3 دسامبر در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و Nintendo Switch قرار خواهد گرفت.

از ساعت 16:30 به وقت ایران هم رویدادی مرتبط با سری بازی Nier برگزار خواهد شد که اطلاعات بسیار زیادی از بازی NieR Replicant ver.1.22، NieR Re[in]carnation و NieR:Automata در اختیار ما خواهد گذاشت. خوشبختانه نسخه انگلیسی مراسم هم موجود است و می توانید هنگام پخش مراسم، ترجمه انگلیسی آن را مشاهده کنید. در زیر می توانید نگاهی به برنامه کامل استریم روز اول بیندازید:

  • NieR Creative Director Yoko Taro
  • Producer Yosuke Saito
  • NieR composer Keiichi Okabe
  • NieR Replicant ver.1.22 Director Saki Ito
  • NieR Re[in]carnation Director Daichi Matsukawa
  • NieR:Automata Senior Game Designer Takahisa Taura (PlatinumGames)
  • Hiroki Yasumoto as the MC. He’s the seiyuu of Grimoire Weiss

روز دوم- 4 مهر ساعت 13:00 به وقت ایران

اولین برنامه روز دوم یک تاک شو با تمرکز روی موسیقی بازی ها به نام Game Sanpo خواهد بود. این برنامه موسیقی بازی های Final Fantasy IX و FF X را مورد بررسی قرار خواهد داد. افراد مشهوری مانند آیی تاکاهاشی، خواننده و بازیگر، و Yamaguchi Quest، کمدین، در برنامه روز دوم حضور خواهند داشت که قرار است حسابی طرفداران را به هیجان بیندازد.

از ساعت 15:00 به وقت ایران هم رویداد مخصوص بازی Kingdom Hearts شروع به کار خواهد کرد که اطلاعات تازه ای از بازی Kingdom Hearts Melody of Memory در اختیار ما قرار خواهد داد. این بازی قرار است روز 23 آبان ماه روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخص منتشر شوند. آخرین رویداد روز دوم هم یک تاک شو بی نظیر در مورد موسیقی استفاده شده در بازی های شرکت Square Enix است.

روز سوم – 5 مهر

روز سوم حضور شرکت Square Enix با چندین برنامه مختلف همراه است که اولین آن‌ها در مورد نسخه ژاپنی بازی Outriders است که این زمستان منتشر خواهد شد. در ادامه یک برنامه آشپزی را خواهیم دید که غذاها و مواد اولیه آن از بازی های این ناشر ژاپنی الهام گرفته شده اند که با حضور افراد مشهوری مانند Nobuo و Moga Mogami برگزار خواهد شد.

در ادامه خبرهایی از بازی Dragon Quest Rivals Ace دریافت خواهیم کرد و در آخر هم اطلاعاتی از سری بازی SaGa در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت که با حضور افراد مطرحی از استودیوهای این شرکت عظیم ژاپنی برگزار خواهد شد.

روز چهارم – ششم مهر

روز آخر انتظار انتشار خبرهای جدیدی از بازی Final Fantasy Brave Exvius را داشته باشید اما قرار نیست از Final Fantasy 16 چیزی دستگیرمان شود. بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، باید انتظار معرفی یک پروژه جدید از سری بازی فاینال فانتزی را داشته باشیم که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

در ادامه از آخرین تغییرات بازی Marvel’s Avengers آگاه خواهیم شد و یک مصاحبه زنده با طراح شخصیت های FFCC به نام توشیوکی ایتانا را خواهیم دید. آخرین برنامه هم مربوط به بازی Final Fantasy XIV است که با حضور افراد معروفی مانند نائوکی یوشیدا، یوکو تارو، یوسوکو سایتو و توشیو مارو برگزار خواهد شد.

Capcom

حضور شرکت کپکام در هفته بازی توکیو تنها دو روز طول خواهد کشید و شاهد برنامه های زیادی نخواهیم بود.

روز اول – 5 مهر

اولین روز از حضور کپکام با بازی Street Fighter V: Champion Edition همراه خواهد بود که اطلاعات تازه ای از فصل پنجم آن و شخصیت Dan را به اشتراک خواهد گذاشت. در ادامه یک رویداد معمولی در مورد آینده کپکام و سیاست های این شرکت را خواهیم دید که ترجمه انگلیسی هم خواهد داشتا ما قرار نیست خبر بزرگی را شامل شود.

روز اول با یک استریم زنده از بازی های Monster Hunter Rise و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin به پایان خواهد رسید و استودیو قول انتشار گیم پلی این بازی ها را برای اولین بار داده است که با حضور تولید کننده اصلی سری بازی مانستر هانتر و کارگردان این سری برگزار خواهد شد که در ادامه یک تاک شو هم خواهیم داشت تا چندین مهمان دیگر به جمع توسعه دهندگان بازی بپیوندند.

روز دوم – 6 مهر

اولین رویداد این روز در مورد بازی Devil May Cry 5 Special Edition خواهد بود و توسع دهندگان ارشد این بازی، اطلاعات بیشتری در مورد این نسخه و ویژگی های هیجان انگیز آن به نمایش خواهند گذاشت. آخرین استریم زنده هم در مورد بازی Resident Evil Village خواهد بود و تولید کننده های بازی در مورد نحوه ایجاد داستان و آخرین تغییرات بازی صحبت خواهند کرد.

حضور کپکام با یک اختتامیه کوتاه به پایان خواهد رسید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.