fall-guys
یحیی رحیمی

شروع عالی Fall Guys با فروش 185 میلیون دلار در ماه اول

یحیی رحیمی 3 مهر 1399 4 دیدگاه
1,021 بازدید

بدون شک می‌توان برنده بازی‌های منتشرشده در تابستان سال جاری را Fall Guys: Ultimate Knockout نامید. این بازی که توسط استودیو Mediatonic توسعه‌یافته، شروع فوق‌العاده‌ای در ماه اوت میلادی داشت و موفق به کسب مقام اول چارت بازی‌های در حال رشد سال 2020 شده است.

شروع عالی بازی Fall Guys از زمان انتشار Overwatch روی پلتفرم PC بی‌سابقه بوده و این بازی موفق به تکرار رکورد اورواچ شده است. مجانی شدن آن روی سرویس PS Plus موفقیت بسیار بزرگی برای بازی به عمل آورد و حالا می‌دانیم که فروش ماه اول آن‌هم رکورد بزرگی بوده است. بر اساس آمار منتشرشده توسط SuperData، میزان فروش بازی فال گایز در ماه اوت، 185 میلیون دلار بوده است که از زمان انتشار بازی اورواچ روی پی سی بی‌سابقه بوده است.

اگر نگاهی به آمار کل ماه اوت بیندازیم، میزان درآمد کسب‌شده صنعت بازی‌های ویدیویی حدود 10.8 میلیارد دلار بوده که میزان فروش دیجیتالی را به 82 میلیارد دلار در سال 2020 می‌رساند. این رقم نسبت به سال گذشته حدود 16 درصد افزایش داشته که شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی بیشتر افراد، در کسب چنین نتیجه‌ای بی‌تأثیر نبوده است.

SuperDateFallGuys

بازی‌های ورزشی موفق به فروش خوبی در تابستان سال 2020 شده‌اند، برای نمونه فروش سه بازی Madden 21، NBA 2K21 و PGA Tour 2K21 در ماه اوت، 321 میلیون دلار برآورد شده است که نشان از حمایت طرفداران بازی‌های ورزشی از نسخه‌های جدید این فرانچایزها دارد.

میزان درآمد بازی Fortnite هم 75 درصد افزایش داشته که شروع فصل جدید و حضور اونجرزها می‌تواند دلیل موفقیت به‌دست‌آمده باشد. هرچند اپل باور دارد که Epic از وقایع پیش‌آمده به‌منظور تبلیغ بازی، سوءاستفاده می‌کند. در زمینه بازی‌های موبایل، این Pokemon GO است که صدر جدول را به دست دارد. بازی Fall Guys روی PC و PS4 در دسترس است و می‌توانید در رقابت‌های مفرح آن شرکت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمد مهدی

    مهمان

    رایگان نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد مهدی

      نویسنده

      خیر

    • Avatar

      P A R T I Z A N در پاسخ به محمد مهدی

      مهمان

      free shode khyli vaqte boro to sita begard rahesho peyda mikoni inja manbaesho begam pak mikonan 🙂

    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به P A R T I Z A N

      نویسنده

      خوشحال میشیم به ما هم یاد بدید، چطور این بازی را روی PC و PS4 کاملا مجانی دریافت کنیم!