ps5
یحیی رحیمی

تحلیل گران ژاپنی باور دارند که میزان فروش PS5 از 200 میلیون عدد خواهد گذشت

یحیی رحیمی 31 شهریور 1399 بدون دیدگاه
343 بازدید

سونی از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 1 تابه‌حال، هیچ‌گاه فروش بدی را تجربه نکرده؛ حتی زمانی که کنسول پلی استیشن 3 با مشکلاتی متنوعی راهی بازار شد، بازهم شرایط را تغییر داد و توانست میزان فروش کنسول را در سال‌های آخر به اوج برساند. کنسول PS5 هم به نظر یک موفقیت تجاری دیگر باشد و ازآنجایی‌که پلی استیشن 4 بسیار موفق عمل کرد، انتظار بسیار زیادی از این کنسول جدید می‌رود.

بر اساس نظر شرکت تحلیلگر ژاپنی به نام Rakuten Securities، کنسول پلی استیشن 5 از تمامی مدل‌های پیشین موفق‌تر خواهد بود. تحلیل گران این شرکت باور دارند که میزان فروش PS5 از مرز 100 میلیون عدد خواهد گذشت و اگر شرایط همان‌طور که سونی پیش‌بینی کرده پیش برود، میزان فروش این مدل جدید از مرز 200 میلیون عدد هم خواهد گذشت. تابه‌حال تمامی کنسول‌های سونی به‌جز پلی استیشن 3 از مرز 100 میلیون عدد فروش گذشته‌اند و باید دید که سخت‌افزار جدید چه عملکردی خواهد داشت.

بر اساس گزارش منتشرشده، میزان فروش کنسول PS5 در اولین سال بین 12 تا 20 میلیون عدد خواهد بود. این در حالی است که رقم اعلام‌شده در گزارش قبلی حدود 10 میلیون عدد برای سال اول بود. در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی برای این کنسول وجود دارد و بسیاری از فروشگاه‌هایی که در فرایند پیش‌خرید شرکت داشته‌اند، تمامی موجود انبار خود را همان روز اول به فروش رسانده‌اند. سونی قول بازگشایی دوباره پیش‌خرید را داده و قرار است میزان تولید را برای رسیدن به میزان تقاضا بالا ببرد.

این اولین بار نیست که چنین گزارشی منتشر می‌شود و شرکت DigiTime هم چند وقت پیش، از فروش 120 میلیون عددی کنسول در طی 5 سال آینده خبر داده بود. کنسول PS5 روز 22 آبان ماه در تعدادی از کشورهای انتخاب‌شده عرضه خواهد شد و عرضه جهانی هم روز 29 آبان صورت خواهد گرفت. نظر شما در مورد گزارش اعلام‌شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.