Fortnite
یحیی رحیمی

پشتیبانی از بازی Fortnite: Save the World روی سیستم‌عامل مک پایان یافت

یحیی رحیمی 30 شهریور 1399 بدون دیدگاه
505 بازدید

جدال میان اپل و اپیک گیمز همچنان ادامه دارد و هیچ‌کدام از این دو شرکت از اظهارات خود کوتاه نمی آیند. همه این وقایع از انتشار آپدیت جدیدی برای بازی Fortnite روی سیستم‌عامل iOS شروع شد که اجازه دور زدن فروشگاه نرم‌افزاری اپل را به‌منظور خرید درون برنامه‌ای می‌داد. این اقدام با خشم اپل مواجه شد و نه‌تنها بازی از فروشگاه حذف شد، بلکه اکانت توسعه‌دهندگان بازی هم غیرفعال شد.

اپل از انتشار آپدیت‌های جدید برای بازی Fortnite: Save the World روی سیستم‌عامل مک هم جلوگیری کرده است و اپیک گیمز مجبور به پایان دادن به پشتیبانی از بازی شده است. اگر کاربران مک به نصب آپدیت بعدی بازی روی سیستم خود بپردازند، مشکلات عجیبی پیدا می‌شود و باگ‌های ناشی از آن، تجربه بسیار ضعیفی از بازی ارائه می‌دهد و باید عطایش را به لقایش بخشید.

شرکت اپیک گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرده: « ازآنجایی‌که قادر به ورود به اکانت برای انتشار آپدیت و حل مشکلات فنی بازی نیستیم، پشتیبانی از Fortnite: Save the World روز 23 سپتامبر 2020 پایان خواهد یافت و این بازی قابلیت اجرا روی سیستم‌عامل مک را نخواهد داشت.»

پس‌ازاین تاریخ، دیگر نمی‌توان بسته‌های آغازین بازی را هم‌روی سیستم‌عامل مک خریداری کرد و این به معنی پایان یافتن پشتیبانی کامل بازی است. اپیک درگاه مشخصی برای بازگرداندن هزینه انجام‌شده کاربرانی که از 17 سپتامبر 2019 تا 17 سپتامبر 2020 به خرید بازی و آیتم‌های مخصوص پرداخته‌اند، تعیین کرده و اگر از افرادی هستید که بازی را خریداری کرده‌اید، قادر به پس گرفتن هزینه اولیه خواهید بود.

برای دریافت هزینه نیازی به انجام هیچ کار خاصی نیست و تمامی آیتم‌ها و V-Buck روی حساب شما باقی می‌ماند. اپیک گیمز پیشنهاد تجربه بازی روی پلتفرم‌های دیگر ازجمله ویندوز، پلی استیشن و ایکس باکس را داده تا کاربران از دنیای بازی دور نمانند. پرونده حقوقی Epic و اپل در جریان است و باید دید سرنوشت آن چه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.