No Man's Sky
یحیی رحیمی

انتشار آپدیت جدید بازی No Man’s Sky به نام Origins در هفته آینده

یحیی رحیمی 29 شهریور 1399 بدون دیدگاه
532 بازدید

استودیو Hello Games با انتشار مطلب جدیدی در وب‌سایت بازی No Man’s Sky ، از انتشار آپدیت جدیدی به نام Origins در هفته آینده خبر داده است. فعلاً جزئیات زیادی از آپدیت اعلام‌نشده است اما قرار است محتوای زیادی به نسخه اصلی راه پیدا کند و هفته آینده از مشخصات کامل آپدیت خبردار خواهیم شد.

می‌دانیم که اشتیاق زیادی در جامعه بازیکنان برای محتوای بیشتر No Man’s Sky وجود دارد و تیم ما امسال با تمام توانش روی محتوای جدیدی در شرایط بسیار سختی کار کرده است. ما مدتی است که ساکت هستیم اما همیشه به صحبت‌های طرفداران گوش می‌دهیم و روی ارتقای بازی تمرکز می‌کنیم که تیم توسعه عاشق کار با آن است.

بازی No Man’s Sky از سال 2016 تابه‌حال آپدیت‌های زیادی دریافت کرده است که آخرین آن‌ها، Desolation نام داشت. آپدیت Desolation در تیرماه عرضه شد و توانست محتوای ترسناکی به بازی اضافه کند. این آپدیت ویژگی کراس پلی میان پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی را به ارمغان می آورد. پیشرفت بازی باعث شد که مایکروسافت دست‌به‌کار شود و آن را به لیست بازی‌های سرویس Xbox Game Pass اضافه کند.

اضافه شدن بازی به ایکس باکس گیم پس، یک‌میلیون پلیر جدید را روی Xbox One و PC به ارمغان آورد که سود خوبی عاید ناشر بازی کرد. استودیو Hello Games در حال کار روی پروژه جدید هستند که هنوز معرفی نشده اما همانند بازی قبلی، بلندپروازانه و فوق‌العاده خواهد بود. استودیو بازی The Last Campfire را هم در چند هفته اخیر منتشر کرده و ماه‌های گذشته برای توسعه‌دهندگان، پرکار و شلوغ بوده است.

بازی No Man’s Sky روی کنسول‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است و می‌توانید هفته آینده از آپدیت Origins بازی لذت ببرید و سیارات بیشتری را برای جستجو پیدا کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.