یحیی رحیمی

آپدیت No Man’s Sky NEXT در تاریخ 24 ژوئیه با افزودن بخش Multiplayer منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
810 بازدید

استدیو Hello Games و مدیرعامل آن، Sean Murray، به‌طورجدی امید افزودن بخش Multiplayer را به کاربران بازی No Man’s Sky داده بودند و بر اساس گفته‌های آن‌ها، بازیکنان قادر به ملاقات یکدیگر در دنیای بازی بودند. این بخش اما در زمان انتشار بازی وجود نداشت و بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. اما به نظر می‌رسد که آپدیت جدیدی به بازی افزوده خواهد شد که این ویژگی جذاب را به بازی اضافه خواهد کرد.

توسعه‌دهنده بازی پیش‌تر بیان کرده بود که نام این آپدیت، No Man’s Sky NEXT خواهد بود و در تابستان امسال منتشر خواهد شد. بر اساس گفته‌ها، این آپدیت بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی از زمان انتشارش خواهد بود. این آپدیت قابلیت‌های معمول یک بخش چندنفره را به بازی اضافه خواهد کرد. گفته می‌شود که این آپدیت در تاریخ 24 ژوئیه برای رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Sean Murray در گفتگو با وب‌سایت Xbox Wire بیان کرده است که تیم توسعه بازی در شش ماه گذشته در حال تست بخش Multiplayer بوده است و این ویژگی، بازی را به تجربه‌ای کاملاً جدید تبدیل کرده است که جامعه بازی از آن لذت خواهند برد. برای نمونه شما قادر به گشت‌وگذار در جهان بازی به همراه دوستان خودخواهید بود و همچنین می‌توانید به دوستانتان در حفظ بقایشان کمک کنید یا اینکه از آن‌ها کمک بخواهید. ایجاد پناهگاه یا تیم‌ها برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

می‌توانید به‌عنوان یک جنگنده در نبردهای فضایی شرکت داشته باشید و به دوستانتان کمک کنید. به خلق مسابقه‌های مخصوص خود بپردازید و دوستانتان را با دعوت به آن‌ها به چالش بیندازید. Murray در ادامه حرف‌هایش بیان کرده است:

همیشه یک پتانسیل بالقوه در این بخش وجود داشته است و همه طرفداران نیز از آن باخبر بودند. کار بسیار زیادی پشت این آپدیت بوده است. از تیم توسعه و جامعه بزرگ بازی برای به واقعیت تبدیل کردن این ایده‌ها بسیار متشکرم.

به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی بازی را در مسیر درستی قرار می‌دهد و تجربه آن را به‌مراتب لذت‌بخش‌تر از سابق تبدیل می‌کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.