دانلود بازی Atomicrops برای PC
دانلود بازی Atomicrops برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Atomicrops Doom and Bloom برای PC

پارسی گیم 30 شهریور 1399 2 دیدگاه
3,679 بازدید

دانلود بازی Atomicrops Doom and Bloom برای کامپیوتر

ژانر Bullet-Hell یکی از عجیب‌ترین ژانرهای موجود میان بازی‌های ویدیویی است که صفحه با گلوله‌های زیادی پر می‌شود و بازی باز باید از میان آن‌ها عبور کند و هیچ صدمه‌ای به او وارد نشود. ژانر جهنم گلوله هنوز چندان درک نشده است و بازی‌های زیادی را هم به این سبک پیدا نخواهید کرد اما استودیو Bird Bath Games بازی جالبی را به این سبک خلق کرده و شرکت Raw Fury هم آن را روانه بازار کرده است. بازی Atomicrops اولین تجربه حرفه‌ای استودیو در زمینه بازی‌های ویدیویی است که با نظرات مثبت طرفداران روبه‌رو شده است. خود را آماده یک تجربه اکشن روگ لایک با گرافیک پیکسلی کنید و از مزرعه خود در مقابل آخرالزمان و پیدایش زامبی‌ها دفاع کنید.

Atomicrops Doom and Bloom

بازی Atomicrops در نگاه اول یک شبیه‌ساز کشاورزی و مدیریت مزرعه است اما این‌یک بازی معمولی و کلیشه‌ای نیست؛ آخرالزمان فرارسیده و زامبی‌ها به مزرعه شما حمله و می‌کنند و باید جلوی آن‌ها را بگیرید. مکانیسم‌های بازی در ابتدا بسیار ساده هستند و باید مزرعه خود را سرپا کنید و سود خوبی از آن به دست آورید. با جستجو در مزرعه و فضای بازی یک سری آیتم‌های تاریخی پیدا خواهید کرد که قدرت جادویی به شما می‌بخشند و جلوی دشمن بسیار کارآمد خواهند بود. یکی از بخش‌های مهم بازی که حالت اکشن به آن بخشیده، مبارزه با زامبی‌هایی است که به دلیل نامشخصی به سمت مزرعه شما حمله می‌برند و چاره‌ای جز مبارزه برای شما باقی نمی‌گذارند. در این حالت باید از مزرعه و محصولات خود دفاع کنید در غیر این صورت، زمستان را با سرمای عجیبی پشت سر خواهید گذاشت و احتمال مرگ شما به صد در صد می‌رسد.

برای دفاع در مقابل زامبی‌ها نیاز به خرید سلاح و آیتم‌های موردنیاز در فروشگاه شهردارید و بدون داشتن درآمد، هیچ شانسی برای بقا نخواهید. داشت. یکی دیگر از راه‌های زنده ماندن در این آخرالزمان هسته‌ای، دوستی با گروه‌های اطراف شماست و با پیدا کردن دوستانی در مزارع دیگر، فعالیت‌های خود را به آسان‌ترین شیوه ممکن انجام دهید و هنگام مبارزه با دشمنان، آن‌ها را هم کنار خود داشته باشید. در ابتدای بازی Atomicrops یک مزرعه کوچک در اختیاردارید که باید آن را ارتقا داده و مزرعه بزرگی برای خودتان بسازید. مبارزات بازی بسیار شلوغ و پر و سروصدا هستند و به‌یک‌باره دشمنان زیادی روی صفحه ظاهر می‌شوند که یک اشتباه می‌تواند منجر به مرگ شما شود. به دست آوردن پیروزی کار آسانی در این بازی نیست اما با چندین ساعت تمرین، تمام زیروبم بازی را یاد خواهید گرفت. در این سبک بازی‌های دیگری مانند Enter the Gungeon و West of Dead را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Atomicrops Doom and Bloom با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: AMD Athlon X4 605e, Intel Celeron G1610 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7850, GeForce GTX 470 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 3.0 GHz processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB) | AMD Radeon HD 7850 (2 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Farm by sowing and harvesting as many fast growing crops as you can before the day is done to earn a huge profit.
Explore the far reaches of the biomes to find useful relics of farms long past. Powerful loot increases your farming abilities and helps you fight enemies.
Defend your crops. Fend off nightly attackers looking to eat your crops and leave you starving. Or dead.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    میـــلاد

    مهمان

    اطلاعات قسمت “حداقل سیستم مورد نیاز” اشتباهه …
    این تنها اشتباهه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میـــلاد

      پشتیبانی

      بزودی اصلاح میشه