بازی Resident Evil Village
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Resident Evil Village عملکرد خوبی روی پلی استیشن 5 نداشته است

یحیی رحیمی 29 شهریور 1399 1 دیدگاه
472 بازدید

از میان تمامی بازی هایی که از استودیوهای شخص ثالث دیده‌ایم، بازی Resident Evil Village میان تمامی گزینه‌های دیگر از همه هیجان‌انگیزتر جذاب‌تر بوده است. این بازی برای هر دو کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود و با توجه به تریلرهایی که تابه‌حال از بازی تماشا کرده‌ایم، یک اثر بی‌نظیر و فوق‌العاده را پیش رو داریم اما شایعاتی از به مشکل خوردن توسعه بازی روی یکی از پلتفرم‌ها منتشرشده است.

اکانت توییتر @AestheticGamer1 که با اسم Dusk Golem شناخته می‌شود و تابه‌حال خبرهای زیادی را از فرانچایز Resident Evil لو داده، توییت تازه‌ای در مورد به مشکل خوردن فرایند توسعه بازی Resident Evil Village روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرده است. بر اساس گفته او، اجرای بازی روی کنسول سونی با مشکلاتی همراه است که اجازه اجرای روان را نمی‌دهد.

او در ادامه گفته که توسعه نسخه Xbox Series X و PC بازی به‌خوبی پیش می‌رود و مشکلی در این مورد وجود ندارد اما نسخه پلی استیشن 5 بازی هنوز با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. نسخه هشتم سری بازی رزیدنت اویل مخصوص کنسول‌های نسل نهم است اما Capcom گزینه انتشار بازی روی نسل فعلی را هم بررسی کرده و ممکن است که بازی Resident Evil Village در آخر یک اثر میان پلتفرمی باشد.

نسخه پلی استیشن 5 بازی RE8 با مشکلات زیادی مواجه است. ارتقای گرافیکی که آن‌ها انجام داده‌اند روی PC و Xbox X به‌خوبی عمل کرده اما نسخه PS5 جواب نمی‌دهد. آن‌ها در حال بررسی ویژگی‌های بازی و حتی کاهش سطح گرافیکی هستند تا مشکل را پیدا کنند.

مانند همیشه این‌یک شایعه بی‌اساس است که نباید به‌هیچ‌وجه به آن استناد کرد. این کاربر درگذشته هم صحبت‌هایی داشته که در آخر درست از آب درنیامده و بهتر است منتظر خبرهای بیشتر باشیم. توسعه‌دهندگان زیادی در سراسر دنیا از کنسول پلی استیشن 5 تعریف کرده‌اند و حتی اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، ناشی از تیم توسعه خواهد بود و بعید است کنسول مشکل جدی در زمینه اجرای بازی داشته باشد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اطلاعات و چیز های جالب

    مهمان