Alanah-Pearce-Cyberpunk
یحیی رحیمی

Alanah Pearce سلبریتی جدید بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود

یحیی رحیمی 28 شهریور 1399 بدون دیدگاه
778 بازدید

حضور کیانو ریوز روی صحنه E3 و اعلام اینکه یکی از شخصیت‌های برجسته بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود، موجی از هیجان و شور را میان حاضران مراسم ایجاد کرد. سایبرپانک 2077 با حضور افراد و سلبریتی هایی مانند Jesse Cox منتشر می‌شود و حالا از حضور یک سلبریتی دیگری از دنیای یوتیوب به نام Alanah Pearce خبردار شده‌ایم.

Alanah Pearce با انتشار توییت جدیدی از حضور در بازی Cyberpunk 2077 خبر داده و اینکه مدتی پیش در فرایند موشن کپچر و ضبط صدای شخصیتش شرکت کرده است. شخصیت او داخل بازی دارای دو دست رباتیک است و لباسش مانند استایل اصلی بازی طراحی‌شده و غیرازاین اطلاعات دیگری در دست نداریم. او در جواب به کاربران گفته که اجازه انتشار جزئیات در مورد مأموریت و دلیل حضورش در بازی را ندارد. پیش‌تر Jesse Cox هم از انتشار جزئیات خودداری کرده بود.

اسم Pearce در بازی Cyberpunk 2077 بانام واقعی‌اش تفاوت دارد و به این زودی‌ها از اسم و مأموریتش خبردار نخواهیم شد. پیدا کردن آلانا در بازی کار آسانی نیست و تنها افرادی که یک خط داستانی مشخص را انتخاب کرده‌اند، ممکن است در صورت اتخاذ انتخاب‌های درست، با آلانا در بازی برخورد کنند و چندمرحله‌ای را همراه او بگذرانند. برای برخورد با او در بازی، مسیر داستانی Nomad را باید انتخاب کرد که در این حالت ممکن است دیگر سلبریتی های موجود در بازی را از دست داد.

بر اساس گفته‌های Pearce، استودیو CD Projekt RED در سال 2018 و پس از جدایی از IGN، درخواست حضور در بازی را برای او ارسال کرده بود. اولین جلسه‌های موشن کپچر او در سال 2019 اتفاق افتاد و حالا از نهایی شدن حضور او در بازی خبردار شده‌ایم. آلانا تجربه صداپیشگی در بازی‌هایی مانند Afterparty را داشته است. بازی سایبرپانک 2077 روز 29 آبان ماه پس از تأخیر چندباره عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌های نسل نهم مشخص نشده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.