Twin Mirror
یحیی رحیمی

بازی Twin Mirror، اثر جدید Dontnod آذرماه منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 26 شهریور 1399 بدون دیدگاه
315 بازدید

استودیو Dontnod Entertainment با عرضه بازی Life is Strange و بازی جدید Tell Me Why به استاد بازی‌های اپیزودیک داستانی تبدیل‌شده و هر بار، پربارتر و غنی‌تر به میان طرفدارانش برگشته است. این استودیو بازی جدیدی به نام Twin Mirror در دست‌ساخت دارد که دو سال پیش از وجود آن باخبر شدیم که حالا ناشر این بازی تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است.

شرکت Dontnod Entertainment تاریخ انتشار بازی Twin Mirror را روز 1 دسامبر 2020 برابر با 11 آذر ماه اعلام کرده است و این بازی قرار است برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر ‌شود؛ نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی هم در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. استودیو در کنار اعلام تاریخ عرضه، شروع پیش‌فروش در سراسر پلتفرم‌ها را هم مشخص کرده و در صورت پیش‌خرید بازی، موسیقی متن بازی به‌طور مجانی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

بازی Twin Mirror برعکس عناوین قبلی استودیو، حالت اپیزودیک نخواهد داشت و به‌صورت یک محصول کامل و یکجا منتشر می‌شود. انتشار بازی در قسمت‌های جداگانه باید در بازه زمانی کوتاهی انجام شود و این در حالی است که استودیو بیشتر از فاصله ایجادشده به‌منظور توسعه بیشتر استفاده کرده و تعدادی از طرفداران از سیستم ایجادشده ناراضی بوده اند. خوشبختانه بازی جدید به‌صورت کامل منتشر می‌شود و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.

بازی Twin Mirror داستان یک ژورنالیست به نام سم را روایت می‌کند که به زادگاهش در باس وود از غرب ویرجینیا برمی‌گردد؛ او مسئول تحقیق در مورد حوادث اتفاق افتاده در شهر است و باید پرده از راز مهیب این شهر کوچک بردارد. در این مسیر با ندای درونی‌اش همراه خواهد بود که به او در پیشبرد تحقیقات و تصمیم‌گیری درست کمک می‌کند. بازی دقیقاً با همان استایل هنری استودیو ساخته‌شده و روز 11 آذر در اختیار کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.